آثار اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در عدالت در پرداختی‌ها

سرپرست وزارت بهداشت با بیان اینکه قانون تعرفه خدمات پرستاری به عدالت در پرداخت کمک می کند، گفت: این قانون از دی ماه سال گذشته اجرا و پرداختی از اجرای آن در سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش گزارشگر یک، عباس عبادی در دومین روز از سال نو به صورت سرزده از بیمارستان های شهید لواسانی تهران و سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو به پرستاران و کادر بهداشت و درمان به سوالات آنها پاسخ و برای رفع ناراحتی ها و مطالبات، قول پیگیری و مساعدت داد.

وی در این بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز درمانی بازدید و رامباق ترمان اخمایی وی در این بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز

معاون وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید در گفتوگویی با پرستاران با طرح تاسف از تصمیم گیری برای تغییر وضعیت یک موضوع بهداشتی و درمانی فعال در بحران در سال جاری گفت: این موضوع به عنوان یک مطالب جدی در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران پیگیری خواهد شد. و امیدوارم مجلس در سال جدید اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشید.

عبادی گفت: اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری از دی ماه سال گذشته عملیات اجرایی منتها با توجه به شش ماه پرداخت، وصولی تعرفه نظام نظام جدید احتمالاً در سال جاری و بعد از آن اتفاق خواهد افتاد و میزان محاسبه از اول دی بر اساس دستورالعمل ها خواهد بود. جدید خواهد بود.

وی اظهار داشت: همکاران پرستار نقش کلیدی و اساسی در دسترسی به مردم به خدمات دارند و برای این که می‌توانند نقش و خدمات تخصصی را انجام دهند و خدمات بهداشتی را ارائه دهند، نقش پرستار را از بیمارستان به جامعه تسری می‌دهند و برای رسیدن به این هدف برنامه‌ای داریم.

بنا بر اعلام وبدا در این بازدید دکتر سعید لک، معاون مدیر کل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری، فروغ مولا، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، و مدیران بیمارستان شهید لواسانی دکتر عبادی را همراهی کردند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل