آشوری: مسئولان از کاراته بیشتر حمایت کنند/ فقط تیم ملی بزرگسالان به قهرمانی آسیا می‌رود

سرپرست نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تا این لحظه تصمیم فدراسیون این است که فقط تیم های ملی بزرگسالان کاراته مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شوند.

به گزارش گزارشگر یک، محسن آشوری درباره برگزاری مرحله نخست لیگ کاراته وان، اظهار کرد: لیگ های کاراته وان ایران در 3 مرحله برگزار می شود و نفرات برتر برای حضور در مسابقات کاراته های جهانی که آبان برگزار می شود، انتخاب خواهند شد.

نایب های فدراسیون کاراته درباره برنامه تیم های ملی کاراته هم گفت: 16 مرحله اردو برای تیم ملی مردان و 15 مرحله برای تیم ملی بانوان تا شهریور پیش بینی شده است. ابتدا بازی های جهانی کاراته در آمریکا را پیش رو داریم که موفق به کسب 5 سهمیه این رقابت ها توسط بهمن عسگری، ذبیحالله پورشیب، سجاد گنجزاده، سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی شدیم. در دوره قبل از این رقابت‌ها در لهستان نیز 5 سهمیه بود که تمام مخالفان در ایران راهای در دوره قبل از این دوره در لهستان نیز 5 سهمیه داشتند.

وی ادامه داد: پس از آن مسابقات قهرمانی آسیا در رده های پایه و بزرگسالان از 4 تا 9 مرداد به میزبانی ازبکستان برگزار می شود که تا این لحظه تصمیم فدراسیون این است که فقط تیم ملی بزرگسالان عازم این رقابت ها می شود تا از این مسابقات برای حضور قدرتمند. در رویداد بسیار مهم بازیهای آسیایی استفاده کند.

آشوریان کرد: رقابت های کاراته در بازی های جمهوری اسلامی نیز 27 و 28 مرداد در قونیه ترکیه برگزار می شود و در 2 رویداد قهرمانی آسیا و بازی های خطرناک اسلامی فرصت بسیار خوبی برای کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان خواهد بود تا نسبت به شناخت نهایی نفرات آماده ساز. که می‌تواند در بازی‌های آسیایی مدال‌های خوشرنگی به دست بیاورند، که می‌تواند در بازی‌های آسیایی کار کند. رقابتهای کاراته بازیهای آسیایی نیز از 20 تا 23 شهریور برگزار می شود و کاراته ایران این بار نیز با هدف حضور قدرتمند و غرورآفرین عازم این رقابت ها خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون ورزش کاراته، در ادامه گفت وگو با رادیو، درباره اوضاع و احوال در کاراته ایران، گفت: در جریان برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی در رده های پایه و بزرگسالان و همچنین مسابقات قهرمانی لیگ برتر، بارقه های امید برای آینده روشن کاراته را دیدیم. و باید بگویم کاراته ایران کامل شده و دغدغه‌های دراینباره وجود ندارد. اگر بسترهای لازم برای باز شدن در یک فاصله کوتاه هم می‌شود، بلامنازع می‌شود، این ظرفیت در کاراته ایران وجود دارد.

آشوری در پایان، با درخواست از کارها برای توجه بیشتر به کارها، می‌خواهد از حمایت بیشتر از کاراته برخوردار باشد و برای این ارائه‌دهنده‌ها بیشتر باشد. کاراته این ظرفیت را دارد که هر چه هزینه در آن صورت بگیرد، تبدیل به سرمایه خواهد شد

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل