آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در بازدید از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ازجمله پارکینگ ۱۵ منطقه ای دانشگاه با گنجایش هزاران دستگاه های نقلیه در ایام اربعین، میهمان در ساخت حال مرکز مهران، مهمانسرا، دیدار با اعضای هیئت علمی و بیماران و حضور در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران بر لزوم حفظ امکانات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برای خدمت به زوار عتبات عالیات به‌خصوص در ایام اربعین کرد.

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عیماده‌باش مهران میزبانی از زائران اربعین/

وی در دیدار با امام جمعه و استاد مهران هم عنوان کرد: در ایام اربعین ایلام و مهران به‌عنوان ورود به عتبات عالیات و پیشانی ایران میزبان میلیون‌ها عاشق و دلداده کربلای معلی خواهد بود و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی با تمام امکانات در خدمت است. زوار اربعین است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: در مأموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی حل مسائل استان ایلام در دستور کار این دانشگاه قرار دارد و با نگاهی به استانداری پرتلاش ایلام و سایر دستگاه‌ها و ادارات نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ‌تر می‌شود.

ناصری متذکر شد: خدمت به زوار امام حسین علیه‌السلام در ایام اربعین بزرگ‌ترین افتخار برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر طهرانچی پای کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی خادم خواهد بود، ادامه داد: دکتر طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربعین به‌عنوان یک دانشگاه انقلابی در حل مسائل استان ایلام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام مطرح کرد: اربعین باعث ارتقای جایگاه معنوی و توسعه این استان خواهد شد و مردم ایلام مانند میزبان شایسته‌ای برای زوار خواهند بود.

امام ج عان ه ای ش نان ع: ی اقای ک طه ا ا ح ج و یج ایج اد عشقاب اسای ای.

حجت‌الاسلام عبدالله امینی بیان کرد: اربعین ابروی نظام است و در این ایام شهر ۲۰ هزار نفری مهران میزبان میلیون‌ها هستند، در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران در اربعین امسال حماسه‌ساز خواهند بود.

ی ی ح: یقی دار م جه ای و اقای طه طه ااچی

زیرساخت شهر مهران برای مبلغ میلیونی زوار در حال تکمیل شدن است

فرماندار مهران هم گفت: با تلاش صورت گرفته تاکنون دو جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران تشکیل و مسئولان استانی به‌خصوص استاندار ایلام پیگیر امور است و امسال به واسطه تعداد زوار و خدمات‌دهی خدمتگزاری بهتر و بیشتری صورت می‌گیرد.

علی عباس شفیعی اضافه کرد: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران پای کار است و استان ایلام انتظار همکاری و امکانات گسیل دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت به زوار را دارد.

ی یان ک: ز لاز رای بای فاشگاه اد اسای

استاد مهران: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک دانشگاه انقلابی برتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید یک پیوست علمی و فرهنگی تعریف شود.

انتهای پیام/4078/

خروج از نسخه موبایل