آمادگی رودبار برای کنترل و مبارزه با آفت ملخ مراکشی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به تشکیل قرارگاه زیست محیطی و مدیریت بحران برای مبارزه با آفت ملخ مراکشی، اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای مبارزه با ملخ مراکشی در سال جاری انجام شد و این روند باید برای سال آتی پیگیری و استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با افت ملخ مراکشی یک اقدام جهادی و میدانی بود، افزود: اقدامات به موقع در سال گذشته برای مبارزه با آفت ملخ مراکشی صورت نگرفت اما امسال این اقدامات کم نظیر بوده است.

فرماندار رودبار با تاکید بر اینکه مدیریت بحران در سایه انسجام بخشی و هم پوشانی دستگاه‌ها و مردم صورت می‌گیرد، گفت: برای ساماندهی و مبارزه با آفت ملخ مراکشی در سال آینده باید از هم اکنون برنامه ریزی کرد تا دچار بحران نشویم.

عموپور با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان و گروه‌های مردمی در مبارزه با آفت ملخ مراکشی، بیان کرد: مشکل آفت ملخ مراکشی با حضور میدانی مردم، بسیجیان، سپاه و جهاد کشاورزی و با مشارکت مردم و باغداران کنترل شد.

وی از آمادگی دستگاه‌های رودبار برای کنترل و مبارزه با آفت ملخ مراکشی در این شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های خوبی برای مبارزه با آفت ملخ مراکشی در شهرستان رودبار طرح ریزی شده است.

خروج از نسخه موبایل