اجرای طرح ملی منتظران ظهور در دستور کار هلال احمر

سومین نشست هماهنگی اجرای طرح ملی منتظران ظهور در سازمان امداد و نجات جمعیت هلالمر کشور برگزار شد تا این جمعیت همانند سنوات گذشته عملیات امداد در تجمع انبوه عاشقان ولیعصر (عج) در قم و جمکران را با آمادگی کامل انجام دهد.

به گزارش گزارشگر یک مهدی ولی پور – رئیس سازمان امداد و نجات – در این نشست که با حضور جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد با اشاره به نزدیکی فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: در سنوات قبل در ایام شعبان، طرح ملی منتظران. ظهور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود که امسال نیز این برنامه در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: در مواردی که شرایط کشور از نظر وضعیت بیماری کوید 19 مساعد باشد، پیش بینی های لازم در حوزه های فرهنگی، آموزشی، امداد و نجات و درمان اضطراری برای ارائه خدمت رسانی به شیفتگان اهل بیت (س) در قالب این طرح انجام می شود. شده است.

وی ادامه داد: در نیمه شعبان ۱۴۰۰، سازمان امداد و نجات و استان های معین، جمعیام هلا در شن، جمعیام هل ال وی ادامه داد: در نیمه شعبان ۱۴۰۰،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر رئیس سازمان امداد و نجات در پایان گفت: در نشست های هماهنگی آتی، موارد نهایی این امدادرسانی بررسی خواهد شد و 24 الی 27 اسفند ماه، همکاران، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در مسیرهای بینی پیش بینی شده است. آماده همکاری هستند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل