احیای ۱۵۸۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی در کشور

گزارشگر یک/کردستان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور از احیای ۱۵۸۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی در کشور احیایی

علی رسولیان شامگاه پنجشنبه (16تیر) در حاشیه دیدار چهره به چهره با فعالان اقتصادی استان کردستان اظهار کرد: پاسخگویی مستقیم به مطالب مردم، سیاست دولت سیزدهم است و ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت، در کنار مردم و با همت سرمایه گذاران هستیم. دنبال حکمرانی شایسته صنعت هستیم.
علی رسولیان روز پنج شنبه در آستانه سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت به کردستان با حضور در میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت و در دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه، مشکلات و مشکلات صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان کردستانی را از نزدیک می‌کنند. بررسی و پیگیری قرار داد.

۱۱۷ نفر از فعالان اقتصادی استان کردستان در این برنامه ملاقات عمومی که در قالب میز به حوزه صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد، به طرح موضوعات، درخواست‌ها و مشکلات خود می‌پردازند، که به این تعداد، ۶۲ نفر از مراجعان مربوط به وزارت صنعت هستند. ، معدن و تجارت بود و مابقی به سایر دستگاه های اجرایی مرتبط ارجاع.

رئیس هیأت مدیره و مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز از این برنامه با حضور در محل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان، از واحدهای مختلف آن بازدید و از روندهای غیر حضوری شکل و بازدیدهای الکترونیکی در جریان آخرین وضعیت پروژه های عمرانی سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کردستان قرار گرفت.

بازدید میدانی از شهرک صنعتی سنندج ۴/ اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان برای هرک های زیرسا

سان ا اداه ی از آن ه شه ی س ۴ ۴۴ و ز از ز ز ز ز خ خ اخ یای بای ب.

وی با اشاره به مشکلات پیمانکار جاده دسترسی و آبرسانی کامل شهرک سنندج 4 تا دو ماه آینده و دعوت از تمام صاحبان طرح‌ها در حال اجرا در این شهرک برای اجرا و شروع به کار واحد تولیدی خود اعلام کرد: هشت هزار میلیارد تومان برای ایجاد ایجاد می‌شود. و تقویت زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کشور هزینه می شود.

ی ز از ا ایان ر ا م ج ق ق اقای خان و یاآ و: ساخ های ایه ای.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های ایران افزود: از یک سال گذشته نهضت ایجاد کارگاه‌های کوچک را شروع کرده و یک هزار کارگاه را برنامه ریزی کرده است.

رسولیان اظهار کرد: 000 دور بیش از یک هزار و 4 کارگاه کوچچرد کشور احد اثاث شده در کشور احد شده است ه رسولیان اظهار کرد بیش از یک هزار و

احداث شهرک صنعتی بزرگ کردستان

نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مشکلات این استان را تامین کننده زمین برای صنایع خواند و اظهار داشت: برای اراضی دولتی احداث شهرک و منطقه صنعتی اقدام به خرید اراضی می شود که باعث افزایش قیمت تمام زمین می شود. استان شده است. اما با وجود این مشکلات، به شکل جدی به دنبال رفع مشکل زمین صنعتی در کردستان هستیم

شرکت شهرک های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و به سرمایه گذاری در کشور و سرمایه گذاران در ۱۲ شهرک، هفتمین منطقه تولید صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین تولید کرده است.


این شرکت با دارا یک مرکز خدمات و کسب و کار، ۱۴۸۸ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی به‌طور مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان ارائه کرده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل