ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از استادان، کارمندان و امروز به مناسبت خجسته سالروز ولادت باسعادت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی واحدهای دانشگاهی علاوه بر دانشجویان بر مقدسات توهین به مقدسات امام همام، ارادت خاصه. و قلب خود را به امام مهربانی ها نشان دادند.

جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با تجمع در ورودی این دانشگاه انزجار را از توهین فیلم عنکبوت مقدس به امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) اعلام کرد و خواستار پایان دادن به جسارت‌های جهان غرب و استکبار به مقدسات دین مبین اسلام شدند.

رئیس علیرضا منظری توکلی در جمع همکاران شرکت کننده در این تجمع گفت: انقلاب اسلامی ایران بر ارزش‌های دینی استوار و یکی از مصادیق مقابله با فرهنگی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران، تأثیرگذار در جشنواره‌های بین‌المللی هنری و فرهنگی است.

ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

وی ابتذال را راهکاری مهم برای تهاجم فرهنگی به کشور اسلامی ایران برشمرده و توضیح داد: استیصال دشمن در مقابله و قدرت و نفوذ در ایران آنها را وادار کرده است تا بیش از گذشته به سمت مسائل فرهنگی روی بیاورند و خدشه دار کردن ارزش ها و دینی ها. را سرلوحه عملیات ایران ستیزی خود قرار دهنده؛ زیرا این روش را روشترین روش برای مقابله با این انقلاب می‌دانند.

دبیر امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هوشیاری مردم و مسئولان را دانشگاه آزاد اسلامی استان مردم و مسئولان را برای بی

در پایان این تجمع که با مولودی خوانی و شعرخوانی مداحان اهل بیت علی قلی‌زاده و محمدحسین پورمحمدعلی در منقبت ائمه اطهار(س) و امام رضا(ع) آغاز شد، بیانیه محکومیت این اقدام از سوی حجت‌الاسلام علی نورالدینی معاون نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان قرائت شد.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ر یاد امام ضا (ع ا ا که ا امات امام ضام ضا (ع ایان و ذ ذ ذ ا ا ا ا ایی

علیرضا اسلامی‌فر با اشاره به سیاست‌های خصمانه حکومت مأمون نسبت به امام هشتم بیان کرد: امام رضا(ع) اما به اجبار و تهدید مامون عباسی به ولایتی منصوب شد. اما آن امام همام برای برملاکردن چهره واقعی مأمون همیشه به روشنگری و بصیرت افزایی در سطح جامعه می‌پرداخت که از بارزترین آنها می‌توانم نماز عید فطر و مناظره را با رهبران ادیان و مذاهب نام برد برگزار کنم.

وی با یادآوری سالگرد شهادت علامه مبارکه‌ای اظهار کرد: علامه مبارکه‌ای الگوی تمام عیار تقریب بین مذاهب اسلامی است و دانشگاه افتخار می‌کند با برگزاری کنگره ملی معظم‌له، غبار فراموشی را از چهره نورانی ایشان و آثار آرزوی او زدود. در پایان این مراسم، آیین مولودی خوانی توسط مداح آل الله محمد کاویان برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با پرچم حرم امام علی(ع) و امام رضا(ع) متبرک شد.

در دوره برگزاری دوره آموزشی ارتقای فرهنگ کار در دانشگاه به مناسبت میلاد مسعود امام هشتم شیعیان، پرچم‌های حرم مبارک مولی الموحدین حضرت علی (ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) در محل دانشگاه بین همکاران به حرکت درآورده شد. .

با این اقدام بسیار زیبا که توسط بسیج دانشجویی انجام شد، فضای کاملاً روحانی را با عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار(س) به وجود آمد و حاجتمندان از این بزرگواران طلب حاجت کردند.

محمدرضاار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با تشکر از دست اندرکاران این برنامه، ایجاد فضای معنوی و توسل به ائمه معصومین را عامل آرامش درونی دانسته و بر انجام رفتار به شیوه ائمه ی چین کرده اند.

همزمان با ولادت باسعادت حضرت ثامن الحجج(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و رئیسه، استادان، اعضای هیئت و دانشجویان با حضور در واحد ایلام انوار نورانی مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) منور شده و اضافه بر تعداد میثاق با آرمان شهدای متبرک. پرچم امام رضا (ع) شدند.

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در این مرتاسم با خیرم‌مقدم به کاروان خدام امام رضا(ع) گفت: برکت و اقتدار ایران اسلام به واسطه حضور بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی بیان کرد: مردم ایلام و به تبع آن دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و فرهنگی استان، رسالت خطیری در تبیین و فرهنگ فرهنگ ایرانی اسلامی و تبیین‌ها در موضوعات مختلف دارند.

داشگاه آزادای واح و فای و فان با ای یات و یاد اما (وا (و و اگ پ)

این مراسم معنوی با حضور خادمان آستان مقدس امام رضا علیه السلام، مسئولین، اساتید، دانشجویان و کارشناسان واحد علوم و فناوری پردیس و همزمان با ایام میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از اهواز، استادانو، کارکنان و یانشج دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در روز اولادت امام هشتم از توهین کنندگان به امام رضا (ع) با تجمع خود اعلام انزجار کردند.

در این مراسم که علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حزب‌زاده، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید، اساتید و دانشجویان حضور دارند و به مناسبت ولادت باسعادت امام هستند. رئوف(ع) به همراه ایستگاه صلواتی در کنار مزار شهدای دانشگاه برپا شده بود، دانش آموزان دهه نودی مدارس سمای اهواز به پویش سلام فرمانده پیوستند و با هم خوانی این سرود به ولی عصر (عج) گفتند.

حزبه‌زاده در این برنامه باشکوه با بیان خرسندی از حضور دهه نودی‌ها در جشن باشکوه و تأثیر بسیار زیاد این برنامه در جامعه دینی و انقلابی در دنیا این حرکت را زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) دانست و در آثار و کرامات حضرت رضا(ع) ) و تاثیر ایشان در کشور ایران مطالبی را بیان کرد.

همزمان‌ با میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام، عظیم فرمانده با حضور حجت‌الاسلام محسن رضا بشارت امام جمعه، حبیب الله جمشیدی، محمدامین صباغیان فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد، فرمانده نیروی انتظامی، شهرستانی، جامعه فرهنگیان، مردم ولایتمدار و دانش‌آموزان. دهه هشتادی و نودی در جوار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد برگزار شد.

مهدی رستگاری رئیس دانشگاه آزاد فیروزآباد در گفت‌وگو با آنا درباره نحوه هماهنگی و برنامه‌ریزی این رویداد حماسی گفت: امروز همزمان با میلاد سراسر سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شاهد حضور بی‌نظیر و استقبال باشکوه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مردم همیشه صحنه شهرستان بودیم.

رستگاری همان اظهار کرد: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های متعددی برای برگزاری گردهمایی باشکوه دانش‌آموزان با ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهرستان‌ها انجام می‌شود که با همکاری این نهادها مانند امام جمعه، فرمانداری، شهرداری، حوزه هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود. بسیج ناحیه سپاه و نیروی انتظامی و با حضور مردم همیشه در صحنه این رویداد فره ریو ای میداد فره یگی

وی با بیان حضور پرشور حاضران در این همایش نشانه‌های احترام و دوست داری مردم به ولایت و امام زمان (عج) است که عنوان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه امام رضوان الله تعالی علیه به پیروزی رسید و با مقام معظم رهبری. از گردنه های سخت عبور کرد و روز به روز بر عظمت و اقتدار نظام اسلامی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تیران به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و بسیج اساتید، نشست مجازی – حضوری با موضوع سبک زندگی رضوی از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام السلام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان جمعه امام شهر تیران برگزار شد.

امام جمعه شهر تیران در این نشست با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام گفت: ایرانیان مفتخر به این هستند که در زیر سایه معنویت این امام بزرگوار هستند. پیامبران الهی و ائمه اطهار همیشه در حال مبارزه با هدف تحقت دین اسلام بودا اندم جو دائمارً

رشیدیان اظهار کرد: با آمدن این امام رئوف در کشور ایران و وجود نوادگان این امام بزرگوار، اکنون کشور با مقبره این امام عزیز و امامزادگان به یک پایگاه شیعی تبدیل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه به نقل از رهبر معظم انقلاب گفت: مبارزه در مقابل دشمن از خصوصیات ائمه اطهار بوده است و همه اهل بیت در مقاومت و جهاد در مقابل دشمنان اسلام با هدف برپایی پرچم اسلام گام برداشته اند.

فرهاد مصری نژاد رئیس تیران هم با تبریک میلاد امام رضا علیه السلام گفت: نام امام رضا همیشه یاد رافت و مهربانی را در ذهن ما زنده می‌کند و این امام عزیز را ولی نعمت خود می‌دانیم. از برکات ایران اسلامی بارگاه ملکوتی این امام رئوف در مشهد مقدس است.

در پایان مهرداد تقی زاده به مولودی خوانی در وصف این امام بزرگوار پرداخت.

به مناسبت اولادتمین آفتاب نبوت و امامت حضرت امام رضا(ع) مراسم جشنی بون همت دفون همت دفتر کهارگ اسمناسبت ولادت هشتمین آفتاب نبوت و امامت حضرت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در نمازخانه شهید آگاه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان در این مراسم، مهدی زارع با گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) گفت: حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) مانند دیگر پیشوایان معصوم علیهم السلام به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته و از هر گونه ای هستند. زشتی و پلیدی و رذایل اخلاقی منزه بودند و در این راه، گفتار و رفتارش الگو و سرمشد بودند.

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، اصول و ضوابط امام رضا (ع) در ولایتمداری را یکی از ویژگیهای برجسته آن امام همام فرمودند: امام رضا (ع) گفت وگو با همه مملکت و در برابر مستضعفان، همه مدافعان اصول و مبانی اسلام دانستند. بودند و همه جا از حق ولایت خود و پدران خود دفاع می‌کردند.

زارع ادامه داد: منطق قوی حضرت رضا(ع) در تمام مباحثشان افراد را مسحور می‌کردند و به مستضعفان احترام می‌گذارند و در مقابل مستکبران بی‌اعتنا بودند و در حفظ شرف و حیثیت افراد می‌کردند.

وی افزود: به‌رغم همه انحرافاتی که دشمنان غدار با تفاوت‌ها و نحله‌های انحرافی بین‌داران مکتب اهلبیت ایجاد کردند، شیعه بعد از امام رضا هیچ گاه دچار گمراهی و انحراف نشد. بنابراین بزرگان دین، امام رضا علیه السلام را مرز امامت،مرزبان ولایت و ناجی مکتید هلم مام رضا علیه السلام را

زارع درباره اخلاق و رفتار امام رضا(ع) در اجتماعات اجتماعی با مردم گفت: امام(ع) به عنوان کانون آنلاین و عاطفه نسبت به بندگان خدا، ایشان در جایی که مربوط به شخص رضا بود بزرگ‌ترین گذشت‌ها، عالی‌ترین ایثارها بودند. و بیشترین محبت را نسبت به دیگران، به طوری که اگر فردی حتی کوچکترین خدمتی برای امام رضا (ع) می داد، نهایت تشکر و قدردانی را به جا می آورد و حتماً لطف آن فرد را جبران می کرد.

به گزارش آنا این مراسم با مداحی و مولودی خوانی مداح اهل بیت پایان یافت.

انتهای پیام/4062/

خروج از نسخه موبایل