از آماده شدن فیلم کوتاه “درنگ” تا آغاز اجرای تئاترهای کودک و نوجوان

فی هاه «« »ه کاگ اد شیایی نایش نایش و و ی ای از ا۲۰.

به گزارش گزارشگر یک به نقل از روابط عمومی، شیوا اردویی که پیش از این بیشتر در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر و ترجمه فعالیت، فیلمنامه این اثر را با نگاهی به داستان کوتاه دلتنگی اثر آنتوان چخوف نوشته است.

ماجرای فیلم قصه تنهایی ناگزیر آدمها در دوش کشیدن بار سنگین شهستی است که ماجرای فیلم ناگزیر آدمها را در دوش کشیدن بار سنگین آماده می کند.

فی هاه د ای ای اج ا ای یان ایان و ط ی ار صغ اد و ا ا اف ق ال قال د.

عوامل فنی فیلم عبارتند از: مدیرفیلمبرداری:امیرحسین صمیمی، تدوینگر: فرید حسینی، صدابردار و طراح صدا: حسن شبانکاره، اصلاح رنگ و نور : شیرین خلاصی، مشاورکارگردان در امور بازیگری: رضا مولایی، مدیرتولید: سیامن غیاثی، طراح گرافیک: مصطفی حیدری ، دستیارکارگردان و برنامه ریز: سیامن غیاثی، صحنه منشی: شیدا شبانی، عکس: شیدا شبانی، عکس: ناکیایای.

ر ای ا ایاد ،اخای ی ار صغ اصغ صغ اسان ،اقی ،ایی ییاد م شای

پایان هفته با تئاترهای کودک و نوجوان
پ از ایای گالار سان و یار از ز ۲۰ ۲۰ او۶ رایش های ئای رای راط ک و آن ه ا ی ی.

نمایش «پنگوئن‌ها» به نویسندگی و کارگردانی «زیبا برجی فلاح» در ساعت 18:45 و نمایش «غول نخودفرنگی» اثری از جاناتان گراهام به نویسندگی و کارگردانی «فدایی حسین» ساعت 20 در تالار هنر هفته‌ای حسین پایانی اجراهای خود را آغاز کردند.

نمایش «حیاط خانه‌ای ما» به طراحی و کارگردانی «وحید خسروی» ساعت ۱۷ و نمایش «نیم وجبی» به نویسندگی «رکسانه عبقری» و کارگردانی «علیرضا دهقانی» ساعت ۱۸ و نمایش «پاهای خانم هزارپا» به کارگردانی «مهدی خجستگی» و نویسندگی “ندا حاجی بابایی” نیز ساعت 18 در پردیس تئاتر شهرزادهای خود را در نویسندگی

نمایش شاد و موزیکال “گروفالو” به کارگردانی “سید آرش شریف زاده” و نویسندگی “بهرام جلالی پور” (بر اساس داستانی از جولیا پسرسون) ساعت ۱۹:۳۰ در مجتمع جم سنتر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل