از «کورسو» تا خبرهای «ماهر» و «لئونارد داودنژاد»

آماده نمایش شدن فیلم کوتاه «کورسو»، مستند «ماهر» دریافت جشنواره حقیقت، رونمایی از نمایش «لئونارد داودنژاد و… از جمله خبرهای دریافت سینما و تاتر است.

‌فیلم کوتاه «کورسو» به کارگردانی علی تصدیقی آماده نمایش شد.

به گزارش گزارشگر یک به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم کوتاه «کورسو» به کارگردانی علی تصدیقی و تهیه‌کردن مهدی زندیه و آرتور طهماسیان که در هفته‌های گذشته فیلمبرداری آن انجام شد، با پایان مراحل فنی آماده نمایش و حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی است.


پویان مکری، پریسا شاهولیان، نغمه فرنود و زهرا معصومی بازیگران این فیلم هستند.

تصدیقی که پس از ساخت چند فیلم و یک فیلم بلند ویدیویی، به ساخت این اثر آمده، این رپزها در صدد تدارک اولین اثر سینمایی خود را می سازد که به زودی و پس از صدور مجوز کارگردانی و پروانه ساخت، این پروژه خواهد رفت. .

«کورسو» درباره خانواده‌ای است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند و در خلاصه داستان آن آمده است: «زندگی هیولای بی‌رحمیه که صاف زل می‌زنه تو چشمات و میگه: هر بلایی دلم می‌خواد سرت میارم و تو هم هیچ کاری نمی‌تونی بکنی. ..»

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح: سید یاسر جعفری، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، دستیاران فیلمبردار: جعفر مظلومی حاجی یار، امیرحسین عبدی، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار: شایان شاهوردی، صداگذار: عرفان ابراهیمی، موسیقی: حسین منصف، تدوین: حسام لباف زاده، طراح گریم: بتینا ابوالقاسمی، جلوه‌های بصری: ارغوان تصدیقی، طراح لباس: کوا مزون، مدیر تولید: محسن دیانتی، دستیار کارگردان: نیوشا نجاریان، عکاس: علی نهاوندی، فیلمبردار پشت‌صحنه: نیلوفر رضایی نظری. ، تدارکات: فرهاد رحیمی، اصلاح رنگ و لابراتوار دیجیتال: فیلمخانه نگاره پارسی

مستند «ماهر» به کارگردانی محمد سلیمی راد حضور در شانزدهمین جشنواره «سینما» حقد.

مستند «ماهر» درباره یک خبرنگار عراقی است که در جنگ بین کردهای عراق و صدام چشم هایش را از دست داده و می کند یک دختر ایرانی را بعد از ۳۲ سال به خانواده اش در ایران می کند.
عوامل این پروژه عبارتند از پژوهش، تهیه کننده و کارگردان: محمد سلیمی راد، با حضور واقعی: حسن ماهر رشید، تصویربردار: جابر بادیاد، دستیار تصویر: سید ابوالفضل بهشتی پور، صدبردار: سید مهدی بهشتی پور، تدوین: سجاد ایمانی، محمد سلیمی راد، موسیقی: نیما اورکی، صداگزاری و میکس: گیسو آزادروش، طرواح پوستر.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی بین‌المللی مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیرمد محمد حمیدی المبرم شانزدهمین شانواره بین‌المللی فیلم مستند ایران شانزدهمین شانواره بین‌المللی فیلم مستند ایران

رونمایی از اعلان «لئوناردو داوودنژاد»

نمایش «لئوناردو داوودنژاد» به کارگردانی «حسین کشفی اصل»، هم‌زمان با اولین اجرای خود در سالن استاد مدیریت خانه‌ای هنرمندان ایران، از پوستر خود رونمایی کرد.

نمایش کمدی «لئوناردو داوودنژاد» به نویسندگی «محسن میرزاخانی» و کارگردانی حسین کشفی اصل اجرای عمومی خود را از روز 27 شهریورماه در سالن استاد مدیریت خانه‌ای هنرمندان آغاز کرد. از پوستر این نمایش که پیش از این در رسانه‌ها منتشر نشده بود نیز رونان با اولین.

ح زاخ ایش یشاه ی ای یار ئ ار ا اهام ازایش ناه «» »« «ی سود« یاس یا »ا »

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: تقابل و رویارویی سه رفیق بر سر یک لتابلوِ نقاش » کدو.

فرید رحمتی، محسن رضوی‌نیا و میلاد کرباسی در نمایش «لئوناردو داوردن‌کرد» به نوزان با.

سایر عوامل عبارتند از: بهناز اصغری (تهیه‌کننده)، ایمان یزدی (طراحی مجری)، مریم حسنی، مرضیه حسنی، علیرضا فیروزآبادی (دستیاران کارگردان)، حسین کشفی اصل (طراحی صحنه و لباس)، کیمیا جواهری (طراح گریم)، ​​​​اشکان قازانچایی (طراح گرافیک)، مهدی عمادی (عکس و ساخت تیزر)، احمدرضا حجارزاده (امور رس)ا.

گفتنی است علاقه‌مندان به تماشای این اثر، می‌توانند از طریق سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/p/leonardo2 بلیت نمایش «لئوناردو داوودنژاد» را پیش‌خرید کنند و به تماشای آن بنشینند.

نمایش «لئوناردو داوودنژاد» هر شب (غیر از شنبه‌ها)، ساعت 19، در سالن اسرد عزت‌النان در امالنان انتیام شب (غیر از شنبه‌ها)

«آشویتس زنان» راهی لهستان می شود

مایش آش ز ا ن و ک ک ا ا ا ع ع ن ا ا ال «ار «« «« درونی «» شه کفاکف خ ان خ هاه ف.

این چهارمین حضوری بین المللی در دو سال گذشته است.

آشویتس زنان پیش از این در سی‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۲۰۱۶، سی و دومین جشنواره بین‌المللی شیر طلایی اکراین ۲۰۲۱، بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر ملپامونی خرسون ۲۰۲۲ و دومین دوره جشنواره بین‌المللی بین‌المللی Pro.Act ۲۰۲۲ حضور داشت.

امیر شمس، رها حاجی زینل، نازنین میهن و شهرزاد محمودی تدر این نمادٌوش به ایفای نهش امیر شمس، رها نازنین میهن و شهرزاد محمودی تدر این آشویتس زنان روایتی از زندگی و مرگ سه دختر در اردوگاه‌های کار اجت.ری در جنای جهان

شهاب جوهری شیرازی به عنوان اسپانسر بین المللی، آلن اسمیت در مقام تهیه کننده، پدرام رضوانی در مقام طراح نور، نادیا ویشنئوسکا به عنوان مشاور امور بین الملل، رضا جاویدی به عنوان عکاس و امین قنبری در مقام طراح گرافیک در این نمایش حضور دارند.

ای اث س ال ه ی و جش واه ی ا ال ئایی شیایی اکای ض تات

آشویتس زنان پس از اتمام اجراهای خود در لهستان، برای اجرا در آلمان، سوئد.

تدارک اجرای نمایش «لحظه ها و همیشه»

نمایش «لحظه ها و همیشه» به نویسندگی و کارگردانی کمال هاشمی اوایل آنلاین ماه ‌روی میحنه نمایش «لحظه ها و همیشه»

«ظه ظه ا ه» ای زها باکای ک ا سود ک ال حال ح آه وازی اس تات ت ات د ز از و یای زهای ص ه.

اثر جدید کمی هاشمی بازهم نمایشی با دیدگاه متفاوت است که در ادامه تجربه‌های قبلی است.

کمال هاشمی فعالیت تئاتری خود را از گروه تئاتر آنلاین شیراز در سال ۷۴ آغاز کرده است از جمله نمایشهای او می توانم به «درهای نیمه باز»، «تو با کدام باد می‌روی؟» و «امروز روز خوبیست برای مردن» اشاره کرد. نمایش “تو با کدام باد می‌روی؟” که در سال ۹۶ در سالن مستقل تهران اجرا شد، تولید کشور سوئیس و برنده گرنت فستیوال بوئوار. نمایش” امروز روز خوبیست برای مردن” آخرین اثر این کارگردان، تولید مشترک فرانسه و بلژیک بوده است که در سال ۹۷ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

به زودی بازیگران و سایر عوامل معرفی می شوند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل