اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم پلدختر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرنگ عبدالوحید ملک آرا عصر چهارشنبه در گفت و گو و گو با رسانه ها اظهار داشت: اردوی جهادی سلامت به همت جهادگران کانون بسیج جامعه پزشکی پلدختر در منطقه کم مراقبت روستای «باباخان» به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در اردوی جهادی یک روزه برگزار شد.

وی افزود: این اکیپ پزشک، نامبهداشت خانواده, اجتماعی, تغذیه, آبی و مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط و حرفهای و دارو یار و سایر نیروهای جهادی تیم را جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همراهی می کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (س) لرستان با بیان داشت: بیمار یابی و ویزیت، مراقبت و آموزش همراه با داروی رایگان در این راستا انجام شد.

سرنگ ملک آرا با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی و درمانی به 65 نفر از اهالی منطقه ارائه شده عنوان می شود: در این اردوی جهادی علاوه بر خدامان بهداشتی و درمانی شامل ویزیت، دارو، آموزش و مشاوره رایگان توسط پزشک و متخصص، بسته های فرهنگی و خوراکی در بین‌ها توزیع شد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است. گفت: تیم های جهادی بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات رایگان در طول ایام نوروز توسط کانون ها و دفاتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان های استان اعزام خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل