افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

گزارشگر یک/ کرمان مرکز آموزش کارگاهی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش گزارشگر یک، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی موسسات آموزش فنی و حرفه ای، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، مسئولان با حضور مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و سایر مجموعه های شهرستانی و … دومین مرکز آموزشی رفسنجان در مناطق ویژه اقتصادی افتتاح شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مراسم افتتاح مرکز کارگاه آموزشی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با گرامیداشت ولادت روز زن با حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مقام معظم رهبری بر آموزش فنی و حرفه ای تاکید دارند لذا راه اندازی این مرکز یکی از آنها. . اولویت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بود.

روح الله بهرامشاهی گفت: 80 درصد مشاغل در ایران و جهان نیازمند آموزش فنی و حرفه ای است و از راه اندازی مراکز کارگاهی حمایت های زیادی شده و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم. مهارت های نیروی کار

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: رشد مراکز صنعتی».

مهندس حسین احمدی گفت: به ویژه پروژه هایی که شرکت های مس در حال انجام و فعالیت در مناطق ویژه هستند و پروژه هایی که چندین پروژه در حال ساماندهی و سرمایه گذاری در آنها هستند، پروژه هایی که به طور طبیعی شروع می شوند نیاز به پرسنل فعال و ماهر دارند، بنابراین این مرکز می تواند نیروی کار خود را برای کمک به رشد و مهارت در این زمینه و همچنین جامعه اطراف رفسنجان آموزش دهید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل