افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: در شهر هندودر کار بسیار جالبی انجام شد که مرکز جامع سلامت بسیار پیشرفته و خوبی با کمک خیرین شروع شد و تجهیز توسط وزارت بهداشت انجام شد و در حال حاضر در شازند مرکزی وجود دارد که حدوداً وجود دارد. ۷۰ درصد آن در ۲ هزار متر مربع تکمیل شده و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی بسیار پیشرفته است.

علی اللهی ادامه داد: با توجه به طرح خانواده پزشک و توسعه این طرح جزء برنامه وزارت بهداشت در مراکزی است که امروز سطح ۱ پزشک خانواده را به صورت فایل الکترونیکی و کامل این مراکز انجام می‌دهند.

او افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که اسفند امسال با مرکز شبانه روزی که خداماه بهدششتددی باشاملر افتتاح خواهد شد.

عین اللهی بیان کرد: ما پس از شازند عازم اراک بود و از بیمارستان ولیعصر بازدید کرد که این بیمارستان یکی از بیمارستان های بسیار بزرگ اراک است که 40 تخت خواهد داشت و 40 میلیارد تومان در سفر استانی استانی در استان مرکزی تخصیص داده شده است. امیدواریم این مرکز یکی از مراکز بسیار پیشرفته کشور باشد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: ما از شروع دولت تا به امروز 85 پروژه بهداشتی بزرگ را آغاز کرده و تا پایان امسال پروژه‌ها را به 2 هزار نفر خواهند رساند و این در طول تاریخ کشور ما بی سابقه است. ما۷۹ مای با ۱۰ هز هز هز هز هز ا ا ا ا ه ا ای وای و ایان اس ا هز هز هز هز هز هز هز هز ا ات ای یگاض ضاهی خاهی.

او بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری را به مردم کشورمان ارائه دهیم.

افتتاح دو پروژه حوزه سلامت در شهر توره شازند

پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز شهر توره به نیابت از مرحوم مشهدی احمدی بیشغ و خانم زنگنه در مدت یک سال و نیم ساخته ش.ده از

مساحت زمین این پایگاه یک هزار و ۲۵ متر مربع و زیربنای آن ۱۳۷ متر مربع است همچنین پارکینگ اتوبوس آمبولانس نیز در کنار این پایگاه در زمینی به مساحت ۳۴۰ متر مربع در حال ساخت است.

همچنین اورژانس هوایی شهر توره در مدت 3 ماه و در زمینی به مساحت دو هزار و 150 متر مربع ساخته شده و برای آن که یکی از 12 پد هوایی استان مرکزی است، حدود 200 میلیون تومان هزینه می شود.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی توره بازدید کرد.

او در حاشیه افتتاح این پایگاه اورژانس گفت: شهر توره باتوجه به موقعیت جغرافیایی و تردد بالا به احداث این پایگاه نیاز داشت که توسط خیرین سلامت ساخته شد که از خیرین این پایگاه تشکر می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل