عمومی

افزایش رتبه سایت در گوگل با چه روش هایی اتفاق می افتد؟

آشنایی با خرید بک لینک، رپورتاژ و پی بی ان (pbn)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]برای درک چگونگی عملکرد لینک سازی، به یک مثال خاص استناد خواهیم کرد. این ابتکار که توسط دولتهای محلی و سایتهای خبری پیشنهاد شده است که با استقبال گسترده ای روبرو شد.

آنها برای ادامه برنامه خود بازاریابی و منابع کافی را جمع کرده اند و این یک سال است که اتفاق افتاده است. آنها دیگر صفحات خود را دوست ندارند و برای یافتن صفحات و صفحات خود پول خرج می کنند. به همین دلیل به آنها اجازه داده شد تا بمیرند.

این دامنه است که به وب سایت های محلی و سایت های خبری مرتبط است و به دلیل اینکه سایت پیوندهایی به این سایت های محبوب دارد ، گوگل این سایت را قابل اعتماد می داند. در حال حاضر ، SEO می تواند آزمایش کند تا ببیند این سایت چقدر مطمئن و ایمن است و می تواند آن را از هر رجیستری دامنه خریداری کند تا از آن به عنوان PBN استفاده کند.

این روش کار می کند زیرا به نظر می رسد صاحبان خانه که بک لینک پی بی ان (pbn) ایجاد می کنند با Google کار می کنند. شما پیوندهایی به سایت های جدید ، اسپم یا سایت های ناامن نمی یابید ، اما می توانید پیوندهایی به سایت های محبوب پیدا کنید که از الگوریتم Google پشتیبانی می کنند.

این رفتار اساس کشف عمومی را تشکیل می دهد. هر روز 35000 نفر می میرند که بیشتر آنها امتحانات خوب PPR را می گذرانند. در نسخه های قبلی این مقاله روش هایی مانند DA / PA (Moz) ، TF / CF (Majestic) ، DR / UR (Ahrefs) را معرفی کرده ام – برای صادقانه بودن ، باید بگویم که این جمله بهترین روش برای تحلیل آن نیست. این پارامترها فقط اعتبار نام مورد نظر را نشان می دهند ، اما باید موارد زیر را درک کنید.

دامنه آدرس: نمونه ای از مکان های متعلق به یک منطقه خاص. عددی بیشتر از سی در اینجا خوب است.

Backlinks: تعداد پیوندهای این صفحه. اگر یک صفحه دارای 3 پیوند به یک دامنه تغییر مسیر باشد ، 3 بک لینک ، اما فقط 1 دامنه تغییر مسیر باید در نظر گرفته شود. قبل از خرید حتما فروشگاه را چک کنید.

Rules Spam: تنها چیزی که باید بدانید این است که اگر بگوییم پیوند خوبی وجود دارد و پیوندهای صحیح و معتبر وجود دارد ، دامنه هرگز برای هرزنامه استفاده نمی شود.

بیایید با ساده ترین روش های قابل قبول برای لینک سازی یا خرید بک لینک طبیعی را شروع کنیم. آیا علامت کشتی طبیعی به نظر می رسد؟ متن ارسال متنی است که برای پیوند به یک صفحه یا وب سایت استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه هزارتوی اهورف مراجعه کنید: در مثالهای بالا می بینید که اینها معمولاً وب سایت من یا نام خود من یا برخی از مطالب هستند. بنابراین همه چیز بسیار طبیعی است. آیا شما اسپم را امتحان کرده اید؟ مجموعه ای را با بیش از 30 تاریخ مرجع خریداری نکنید.

نکته: توصیه می کنم از Ahrefs برای جستجوی اسامی چندین آدرس و تجزیه و تحلیل پیوندها استفاده کنید. این بزرگترین لیست رقبا (از جمله Moz ، SEMRush و Majestic) است. بله ، این نقاط با گذشت زمان از بین می روند ، بنابراین باید تا حد امکان از آسیب دیدن خودداری کنید. پایان انتقال حداقل 30 تصادف بزرگ را شامل می شود. اما اگر یک تفاوت بزرگ وجود دارد ، قوانین را تغییر دهید ، شاید دامنه دارای 28 رابطه کلیدی باشد.

این موارد را در نظر بگیرید: بررسی آدرس ها چقدر سخت است. مکان های مشهور؟ یا یک تماس اضطراری؟ هرچه کپی بزرگتر باشد ، ارتباط بهتر می شود.

خندیدن خوب است ، اما بهترین ارتباط برای من این است که با اهریمن خوب باشید. اینها از بهترین تا بدترین رتبه بندی می شوند (بر اساس آمار URL Ahrefs) ، بر روی هر صفحه نظر کلیک کنید و ببینید که آیا این لیست ها دارای بالاترین کیفیت هستند. این آمارها توسط سئوسل منتشر شده اند.

کپی هر چه ساده تر باشد ، اتصال راحت تر است. مثلا بخشی از این بازی دانستن این است که به دنبال چه نامی باشید. قدم بعدی این است که بدانید این کالباس ها را در کجا پیدا کنید.
تکثیر یکی از این نوع اتصالات آسان است ، بنابراین در دسترس بودن محدود است. با فرض اینکه دامنه 30+ باشد و بهترین قسمت آن برنامه نویسی پیچیده است (کپی کردن سخت است) ، این مسیر را ادامه خواهید داد.

تأیید کنید که قبلاً از وب سایت WayBackMachine برای هرزنامه یا PBN استفاده کرده اید. اگر جواب مثبت است ، آن را رها کنید. وب سایت من 80 بار تست شده است ، اما هیچکدام از آنها اسپم نیستند. این سه مرحله ساده شما را از خرید سایت های ضعیف یا اسپم باز می دارد و هرچه بیشتر انجام دهید ، بهتر و سریع تر با رپورتاژ آگهی خبری باعث رشد سایت شما می شوند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا