افزایش سفرهای مردم در هفته پایانی اردیبهشت

سفرهای جاده‌ای مردم در هفته پایانی اردیبهشت ماه افزایش نسبتا قابل توجهی را در قیاس با هفته گذشته و میزان ترددهای بین استانی در این هفته به بیش از دو میلیون خودرو در هر روز رسید.

به گزارش گزارشگر یک، بر اساس سامانه‌های حمل و نقل و انتقال هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور دو میلیون و 21 هزار و 28 وسیله نقلیه مختلف در بازه زمانی 23 تا 29 اردیبهشت ماه سال گذشته بین استانی داشته است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد رشد داشته است. داشت و در مقایسه با هفته قبل از این افزایش ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

بر نقشه های نقشه های بومی استان های مختلف در روزهای 23 تا 29 اردیبهشت ماه اکثر استان ها با افزایش آمار بین استانی ها در این میان گیلان، قم و مازندران با 52 درصد، 50 درصد و 46 درصد افزایش، بیشترین رشد را به نسبت هفته مشابه سالگذشته تجربه کردند. استان‌های شمالی مازندران و گیلان نیز مانند همیشه بیشترین انباشت خودرو و هدر واقع مهمان.

اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نشان می‌دهد که بیش از هفت میلیون و ۱۳۰ هزار پلاک خودرو با ترکیب مبدا استان‌های مختلف در کانون‌های برون شهری مشاهده شدند. در این میان خودروهای تهران و البرز با بیش از ۲۰ درصد بیشترین سهم را در این تردها داشته‌اند و از آن‌ها با پلاک استان‌های مازندران، فارس، خراسان و اصفهان در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل