افزایش ظرفیت تامین آبرسانی به شهر گرگان/سه حلقه چاه دیگر وارد مدار شد

گزارشگر یک/گلستان یام آ یای گان از ز و اص ال ص چ اه و فز افز ایش ای ا گ گ گ گ گ گ یز یز ث ث ایه اد.

مهندس سیدمحسن حسینی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به این که سعی ها به صورت شبانه روزی برای حل مشکل آب شرب در گرگان در حال انجام است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را معطوف کرده ایم تا می توانم به زودی بخش عمده ای را انجام دهد. ای از مشکل را با حمایت های خوب دولت در ماه های اخیر مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در ادامه اجرای پروژه‌های مختلف در این حوزه، به‌منظور رفع مشکل آب شرب گرگان، سه حلقه چاه جدید به شبکه آبرسانی این شهر متصل می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این حلقه چاه ۶۰ لیتری برای تامین شبکه آبرسانی گرگان اضافه شده تا کمتر شدن مشکلات در تامین آب شرب شهروندان شود.

شرکت مشترک استان گلستان‌ آب با توجه به اینکه چاه شماره یک «شصت‌کلاته» به عمق ۲۰۰ متر به همراه ۳۵۰ متر خط انتقال آب و ۶۵۰ متر خط انتقال برق یکی از چاه‌هایی است که وارد شده است، ادامه داد: برای استملاک زمین. ، فای ج اجای ط ا انال آ و ا ا احاث اقک قک ا ا ا ب ب ب ی ی ی ی م ا ا ا ا ا ا ا ا ث ث ث ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا . ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا.

حسینی از بهره‌برداری از چاه شماره دو شصت‌کلاته با دبی ۲۰ لیتر برثانیه نیز خبر داد و گفت: این چاه ۲۰۸ متر عمق دارد و ۳۵۰ متر خط انتقال آب دارد و همچنین ۶۵۰ متر خط انتقال برق برای آن اجرا می‌شود که بسیار آماده‌سازی این چاه برای بهره‌برداری است. ، ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در برداشته شده است.

شبکه آب منطقه‌ای گلستان از اتصال یک حلقه چاه WF4 به عمق 210 متر شرق گرگان نیز به شبکه آبرسانی گرگان خبر داد و اضافه کرد: این چاه با هزینه 9.6 میلیارد تومان حفر، تجهیز، برقرسانی و با 2000 خط انتقال به متر شبكه آبيگان متصل شده و ۲۰ رسان گر به آب شرب اين شهر افزوده است.

حسینی با تشکر از تلاش‌های دولت محترم، وزارت نیرو، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداری و سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار لازم، افزود: به یاری خداوند، زحمات مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای، شرکت‌های حفاری و پیمانکاران و مشاوران. مربوطه به بار نشست و این خدمت تقدیم شهروندان محترم گرگانی شد.

به گزارش گزارشگر یک، در اواخر تیرماه سال جاری، ۲ حلقه چاه در شرق گرگان با دبی ۴۵ لیتر بر روی آب شرب گرگان اضافه شد که با احتساب سه حلقه چاه جدید، ظرفیت تامین آب شهر گرگان ۱۰۵ لیتر اضافه شد. بر سرعت یافتن.

همچنین در عملیات او تیرماه احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی گرمابدشت و عملیات اجرای خطوط انتقال به طول ۵ کیلومتر از مخزن گرمابدشت به مخزن جلین – سیاه تلو به پایان رسیده و ۲۰ درصد به ظرفیت ذخیره شهر گرگان و ۳۰۰ لیتر بر ثانیه به انتقال آب. شرب از منابع آبی شرق گرگان اضافه شده بود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل