امام جمعه بندر ماهشهر: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت نسلی از طلبه های جهادی است

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک خوزستان، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه اول نماز جمعه این هفته، ضمن گرامیداشت یاد دو شهید طلبه که در حمله تروریستی به حرم رضا (ع) به فیض شهادت نایل بودند، بیان داشت: از مهم ترین شخصیت های امام انقلاب. تربیت اسلامی نسلی از طلبه های جهادی است.

وی ادامه داد: قشر طلبه همیشه از نظر اقتصادی ضعیف‌تر از اقشار و زمز تروام از نظر اقتصادی.

امام جمعه بندر ماهشهر طلبی جهادی را شیعه راستین امیرالمومنین دانست و اضافه کرد: طلبه جهادی زندگی خود را وقف خدمت مردم می کند که همیشه در حال کار جهادی در حاشیه شهر مشهد شهید بود و برای مشکلات قشر کم تلاش می کرد.

وی افزود: معلوم نیست برخی با چه انگیزه ای، سال ها پس از پیروزی انقلاب، جهاد سازندگی را منحل و یا ادغام کردند اما در دامن انقلاب، نیروهای جهادی تربیت شدند.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: جرم این طلبه که مورد حمله واقع شد، اتردمت افه مردام کرد: جرم این سه طلبه جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد.

محمدی پور علیان کرد: جرم شهید محراب ماه رمضان، حضرت (ع) نیز شدت عدالت و شدت تلاش برای حل مشکلات مردم بود که انسان های شیطان صفت تحمل دیدن انسان های عدالت خواه را ندارند.

امام جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: حمله تروریستی که در حرم امام رضا (ع) اتفاق افتاد، نشانه حقانیت راه است و هرکس ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء الهی باشد، به او از طرف شیطان صفتان حمله خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدی‌پور در خطبه دوم از نماز جمعه این هفته بیان کرد: جمهوری اسلامی شیعه. شما همه باهم متحد هستند.

وی گفت: در زمان ناصر الدین شاه استعمار متوجه شد که اگر بخواهد ایراد را تحرتت سلطه قرار داد تارت سلطه قرار شاه استعمار متوجه وی گفت: در زمان ناصر الدین شاه استعمار متوجه شد.

محمدیپور تاکید کرد: تلاش جمهوری اسلامی اتحاد ملت های ایران، عراق و سوریه و ارتباط جمهوری اسلامی به مرزهای اسرائیل برای نابودی رژیم کودک کشی است.

امام جمعه بندر ماه در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته به ترتیب های 6 ماهه دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم موفقیت بزرگی به دست آورد و آن، ارتباط جمهوری اسلامی با همسایه از جمله روسیه و عقد قرارداد با کشور چین. و راه‌اندازی مجدد جاده ابریشم به شکل مدرن است.

محمدی پور تاکید کرد: دولت سیزدهم در این 6 ماه تمام طلب های ملت ایران را از دنیا پس گرفت و تمام بدهی های دولت قبل را پرداخت کرد.

وی به دشمنان برای تخریب دولت انقلابی اشاره کرد و گفت: قبل از سفر رئیس جمهور به کرج، برگهای در فضای مجازی منتشر شد که شورای شهر و شهرداری کرج مبلغی را برای استقبال از رئیس جمهور معرفی کردند.

امام جمعه بندر ماهشهر افزود: امروز مشخص شد که آیت الله رئیسی با مترو به کرج سفر کرده و مردم را در مترو با رئیس جلسه و مشکلات خود را مطرح کرده اند و رئیس جمهور را مطرح کرده اند، اما دشمنان با سندسازی رئیس جمهور با نمایندگان مردم افطار کرده اند. دارند که مردم باید مراقب اینگونه توطئه‌ها باشند.

48

خروج از نسخه موبایل