انتقال حجم بسیاری از معتادان دره فرحزاد به محل‌های مناسب

شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه 56 پروژه در این منطقه با حضور شهردار تهران به صورت همزمان افتتاح شد، گفت: پروژه ها از دل خواسته های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است.

به گزارش گزارشگر یک، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران در مراسم ابتدایی افتتاح ایستگاه متروی بوستان ضمن تبریک جشن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهیدمهدی باکری گفت: سال 1401 همزمان با آغاز قرن جدید است که می توانید روزهای بهتری برای شهر تهرانی داشته باشید.

وی با بیان اینکه امروز 56 پروژه در قالب 32 عنوان پروژه تقدیم شهروندان این منطقه می شود، افزود: این پروژه ها با هزینه های بالغ بر 100 میلیون تومان در نهایت به پایان رسید. اجرای پروژه ها در دوره مدیریت شهری گذشته و در دوره مدیریت فعلی به پایان رسیده است و تعداد پروژه های دیگری در همان دوره آغاز و در مدت زمانی تکمیل می شود.

صالحی با بیان اینکه پروژه ها از خواسته های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است، گفت: دو پروژه تلفن تماسی با سامانه ارتباطی 137 و 1888 بود که با اجرای آنها رضایتمندی حاصل شد.

وی درباره پل تندرستی مشخص کرد: این پل جهت ارتباط دو فضای شهری و اروی نیز شهراو اروی نبزریرا وی درباره پل این پل یکی از پنج پلی خواهد بود که با اجرای آنها 67 کیلومتر فضای شهری برای پیاده روی و استفاده از وسایل حمل و نقل و حمل و نقل مانند اسکوتر و دوچرخه ایجاد خواهد شد.

شهردار منطقه 2 تهران با بیان اینکه دره فرحزاد به عنوان یکی از نقاط آسیب در شهر تهران مطرح است، افزود: در حال حاضر با محل قرارگیری اجتماعی شهر تهران، حجم زیادی از معتادان این محله به محل های منتقل شده است. امید است که با اجرای پروژه عمرانی محدوده ایجاد جاده دسترسی، استقرار نگهبان پل… دره فرحزاد به یکی از نقاط خوب شهری تبدیل شود.

به گفته صالحی، با همت خیرین حاضر در عرصه ساخت و ساز شهری، 2000 بسته معیشتی (هر بسته به ارزش یک میلیون تومان) در اختیار خانواده های مستمند این منطقه قرار خواهد گرفت. اجرای پروژه ها ادامه خواهد داشت. به طوری که حجم پروژه‌های عمرانی آغاز و اجرا شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل