اولین واکنش آمریکا به اعدام علیرضا اکبری

ودانت پاتل معاون وزارت امورخارجه آمریکا در ادامه مداخله‌جویی در امور داخلی کشورمان به حکم اعدام برای علیرضا اکبری معاون اسبق دفاع ایران به جرم جاسوسی واکنش نشان داد و آن را ناعادلانه خواند.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، پاتل در اظهارات مدله‌جویانه خود با اشاره به دولت بریتانیا از ایران برای عدم اجرای این اعدام، مجریان علیرضا اکبری و صدور حکم اعدام برای وی را همراه با انگیزه‌ها خواند.

معاون وزارت امورخارجه آمریکا همچنین تصریح کرد: ما برای پاسخگو کردن ایران ابزارهایی در اختیار داریم. ای ازاهاش ش ش ش ش ه ه و و اآران هاها شخصیای گ گاگ ر ی یاه ات و مای اقات اتاه ماج جام جام جام جام جام

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تاثیری هم داشته است؟ مدعی شد که اینزوی آمریکا بوده است و در من از ایران تاثیر داشته است.

پاتل در پاسخ به سوالی در مورد حمایت از پارلمان انگلیس از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در تروریستی اتحادیه اروپا به اقدام خصمانه در پاسخ به سوالی در مورد حمایت از پارلمان انگلیس اشاره کرد و ادعاهایی را علیه ایران و نیروهای سپاه اعلام کرد و مدعی شد که فعالیت‌های آنها به آنها کمک می‌کند. آمریکا و متحدان آن در منطقه آسیب می‌رسانند.

این دیپلمات‌های آمریکایی در ادامه مدعی که آمریکا در تصمیم‌گیری‌های سایر کشورها در این خصوص نظری نمی‌کند و این اتحادیه اروپا را که باید درباره تروریست‌های داعشی تصمیم‌گیری کند، منتشر کرد.

311311

خروج از نسخه موبایل