ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

فرماندهی کل کشور با اشاره به ماموریت مهم پلیس در تامین امنیت امنیت-ترافیکی مراسم اربعین حسینی گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی مسئوله و متعهدانه ایفای نقش کرده و در خدمت عزاداران است.

به گزارش گزارشگر یک، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده مدیریت استان اردبیل با حضور در جمع اصحاب رسانه با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ماموریت مهم و حساس پلیس در تامین امنیت مدیریت-ترافیکی مراسم اربعین حسینی اشاره کرد. ک و گف: پ م ام تای ا ای راس اب م اه و یفاه ایفای

وی به حضور پررنگ، هدفمند و تأثیرگذار پلیس در مسیرهای تعیین شده برای ترد زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای عبور و مرور زائران حسینی از مرزهای کشور برای سفر به عراق و برگزاری مراسم باشکوه پیش از اربعین حسینی بینی و جلسات. هیئت با مقامات کشور عراق برگزار شده است.

فرمانده کل مدیریت کشوری اظهارکرد: رایزنی‌ صورت گرفته تا اگر حتی گذرنامه‌ای تا یک ماه اعتبار داشت با آنلاین تمدید پلیس، مورد تایید عراقی قرار می‌گیرد و می‌تواند با آن ترد کند.

اشتری افزود: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و این که زائران حسینی را در ساعات پایانی روز و شب ها انجام دهند، می توانند برای تامین امنیت ترافیکی و مدیریتی تصمیم گیری کنند.

فرماندهی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم خبر داد و گفت: قطعا هر کسی بخواهد با رفتار هنجارشکنانه و مغایر قانون امنیت و آرامش مردم را برهم بزند، با برخورد مقتدرانه و قانونی. پلیس اعلام خواهد شد.

ملت عزتمند ایران بهترین خدمات هستند

اشتری همچنین در آیین تکریم و معارفه فرمانده مدیریت استان اردبیل با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: حضور در استان دارالارشاد حسینی و پایتخت حسین اردبیل در ایام ماه محرم، افتخاری ارزشمند برای اینجانب است.

وی با توصیف اینکه استانهای آذری زبان کشورمان نمونه و وحدت و انسرود آنها مثال زدن وی با توصیف استانهای آذری افزود: امروز به برکت پاک شهدا، معنویت و دینداری، پایبندی به ارزش های اسلامی و دینی، هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار و باثباتی در جای جای استان اردبیل حاکم است.

فرماندهی کل کشور با قدردانی از حمایت و پشتیبانی استانی از ماموریت‌های مجموعه مدیریت اظهار داشت: امروز پلیس با توانمندی و ارزش‌های اسلامی، مدافع مظلوم و پاسدار امنیت و آرامش فردی و اجتماعی بوده و در برابر مجرمان و قانون حافظان مقتدرانه بوده است. می کند.

اشتری با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های پلیس در سنگر تأمین، حفظ و توسعه امنیت و برای خدمت شایسته به اقشار اجتماعی و نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری مجموعه مدیریت را از ستون‌های اصلی امنیت خطاب فرمودند و خدمات شایسته به مردم را ارائه کردند. تامین و آرامش اقشار امنیت اجتماعی همیشه تاکید کرده و دارند.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و تعدد ماموریت ها و تشکل های خدمات مدیریت مجموعه مدیریت به مردم افزود: خداوند را شاکریم که در لباس مقدس پلیس خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیرپرچم ولایت هستند.

فرماندهی مدیریت کل کشور، اردبیل را علیرغم مرزی بودن یکی از استان های امن کشور با بهترین شاخص های امنیتی توصیف کرد و گفت: در اولین فرصت ماموریت انسداد مرز در استان اردبیل را با پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم به سرانجام رساندن.

اشتری بر ضرورت پیشرفت و تعالی روز افزون در مجموعه مدیریت و حرکت رو به آن با بهره گیری از امکانات و تجهیزات نوین را مورد توجه قرار داد و افزود: ملت عزتمند ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات بوده و پلیس باید در این حوزه با توانمندی ها باشد. و ایفای نقش کند.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های سردار حسینی در طول چهار دهه و در کسوت فرمانده استان اردبیل اظهار داشت: سردار حسینی از فرماندهان خوب، باتجربه و با سابقه درخشان مدیریتی در مجموعه مدیریت هستند که برای وی آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

تبعیت از آرمانهای شهدا، ضامن امنیت، عزت و استقلال ایران اسلامی

اشتری همچنین در ادامه سفر خود به اردبیل با خانواده معظم شهید محسن ادرکر رژاد در اردیبهشت او در این دیدا شهدا را مایه عزت و افتخار جامعه اسلامی کرد و گفت: شهدا با نثار خون پاک خود را در مسیر دفاع از آرمان ها و مقدس نظام اسلامی، امنیت و استقلال کشور را تضمین کردند.

وی با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثار گری های این عزیزان افزود:شهادت بزرگترین هدیه خدا به بندگان خاص خود بوده است و ما باید در همه حال قدردان ایثار گری های شهدا باشند و به خانواده های آنها احترام گذاشته شده و جایگاه آنها را داشته باشند. حفظ کنیم.

فان اظای ک ب بان ای ت ز از آن های اام ای ا ا، ص ا ا ا و ی ایای ا؛اق ای ای ای ای ای ای ای ای ای ای ای. گف: ه هاه قاب با هاج ف ش نان واهان ظام اسای ی ی و و ا ا ا ا ا ا ا ز ز از ار شهار شهار.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در این دیدار سردار اشتری با پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، از خانواده این شهید والامقام تجلیل و در عین حال مسائل و مشکلات مطرح شده، دستورات و مساعدت های ضروری در حوزه امور درمانی این خانواده را. صادر کرد.

شهید محسن ایران از شهدای نیروی انتظامی بوده است که در سال۱۳۸۷ توسط گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در منطقه سراوان و هنگام خدمت در پاسگاه شمسر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل