اینستاگرام و واتس‌اپ حذف شدند

اینستاگرام واتساپ حذف شدند

اینستاگرام و واتس‌اپ که روزهای گذشته بسته شده و از کافه بازار و مایکت حذف شده است.

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک، اینستاگرام و واتس‌اپ که در طول روزهای گمدشته مسدز می‌آید به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک، اینستاگرام و واتس‌اپ که طی روزهای گذشته.

زمانی که برای دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام و واتس‌اپ به کافه بازار می‌روید، نتیجه یک پیغام با این مضمون است: در حال حاضر امکان ارائه این اپلیکیشن را نداریم. از مواردی که ما را درک می کنیم ممنونیم.

اینستاگرام و واتس اپ در روزهای گذشته از خارج شدن و با شدیلتر شوکن هم دیار اینستاگرام واتس اپ در روزهای گذشته

اتفاقات شب‌های گذشته و استفاده از بسترهای این دو پلتفرم باعث این تصمیم شده است.

گفتنی است، اینترنت هم از شب گذشته قطع شد و از صبح امروز در حال وصل شدن به امروز.

نیازهای مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی، چه آنهایی که مرتبط با خدمات سایتهای داخلی مانند خرید و فروش، تاکسی‌های اینترنتی، بانک‌ها، خدمات مالی، حوزه خدمات سلامت و نسخه الکترونیکی و غیره یا نیازهایی هستند که به شکل خدمات ارتباطی با استفاده از پیام‌رسانی‌ها. داخلی، برنامه های کاربردی، ابزارک ها و برنامه های کاربردی تلفن همراه داخصی.

در حوزه خدمات دولت از طریق پنجره واحد خدمات دولت، خدمات دولت الکرترونیکی به شکل رو.

سایت‌های با دامنه ir بدون مشکل باز می‌شوند

نرم افزارهای کاربردی موبایل و وبگاه هایی که در دامنه IR هستند، ایندونا بدون مشکل بدون وبگاه هایی که نرم افزارهای کاربردی موبایلی هستند. علاوه بر این در حوزه خدمات بین‌المللی هم اینترنت بین الملل بدون مشکل در دسترس است.

پلتفرم های خارجی موقتا محدود شدند

فقط برای استفاده از پلتفرم‌ها و سکوهای خارجی به دستور مراجع ذیصلاح به صورت موقت، محدودیت‌هایی وضع شده است که مطابق با قوانین و مقررات، کار آنها به صورت موقت و محدود انجام می‌شود.

طی روزهای گذشته بنا به تصمیم مقامات مسئول اینترنت به طور مشترک و دسترسی ٌ به این سمت ورام طی روزهای تصمیم مقامات مسئول بعد از ظهر پنج‌شنبه اینترنت در اکثر نقاط کشور وصل اما دوباره بعد از ظهر قطع شد.

قط ای ب اث قط ش ه ه ه ه پ ه ه ای هاش

اینترنت وصل می شود

پیگیرهای خبرنگار خبرگزاری گزارشگر یک حکایت از این است که مشکل قطعی اینترنت رفع می‌شود اما همچنان دسترسی به اینستاگرام و واتس اپ ادامه دارد و زمان وصل شدن آنها اعلام نشد.

کشور هم اعلام کرد اینترنت آنلاین شریعتی است و با آرام شدن مجدد وزیر کشور هم اعلام کرد اینترنت موقتی.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 5 رای موافق و 0 رای مخالف

خروج از نسخه موبایل