بازداشت ۲ پلیس‌نما در میدان آزادی / تیراندازی در شهرک‌غرب برای دستگیری سارقان منزل

رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت دو مامورنما، انهدام باند از منازل در شهرک غرب تهران و … خبدراد.

به گزارش گزارشگر یکسرهنگ جلیل موقوفه‌ای به تشریح برخی از ماموریت‌های پلیس در شبانه‌روز گذشته و گفت: یکی از این ماموریت‌ها به دستگیری دو سارق مامور نماست، که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان کرده‌اند.

وی درباره جزئیات دستگیری این افراد گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی به‌صورت نامحسوس در محدوده میدان آزادی در حال گشت‌زنی که دو نفر از لباس‌های پلیس بر تن مشکوک شدند و آنها را با نامحسوس زیر نظر قرار دادند. . ماموران با بررسی رفتار این افراد را مشاهده می‌کنند که این افراد پلیس را با استفاده از لباس‌های محلی و سوء استفاده از آنها انجام می‌دهند.

موقوفی با بیان اینکه ماموران در جریان بازرسی از این افراد مقدار زیادی وسایل و ادوات را می‌گیرند و همچنین برخی از تجهیزات را کشف و ضبط می‌کنند، گفت: مخفیانه‌ها در جریان بازجویی‌های اولیه به مخاطره‌آمیز آسیب‌ها و اخاذی اعتراف کرده و گفته‌اند که مدتی است. با تهیه لباس پلیس و در پوشش عامل اقدام به اخاذی از شهروندان کرده‌اند.

رئیس پلیس شمال تهران بزرگ با اشاره به بررسی سوابق هر دو گفت: این افراد در مواردی که فعالیت‌های امنیتی داشتند و پیش از این نیز دستگیر می‌شدند، برای دو پرونده‌ای تشکیل شده تحقیقات و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی آنها ادامه دارد.

آندام بند سارقان منزل در شهرک غرب

موقوفه‌های از انهدام باند سارقان نیز خبر داد و در جزئیات منزل آن گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور افراد مشکوک در یک ساختمان مسکونی در محله شهرک غرب، اداره نظارت بر کلانتری این محل در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده است. و عملیات قدرت سارقان را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سارقان اصلی در داخل ساختمان هستند، گفت: ماموران با انجام یک عملیات پلیسی دو در داخل ساختمان و در حالی که با قفل در داخل ساختمان‌ها را تخریب کرده‌اند، وارد آپارتمان شده‌اند. دو همدست دیگر این افراد نیز با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند.

رئیس پلیس آسمان تهران بزرگ ادامه داد: با هوشیاری ماموران، سارقان متواری پس از تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس زمین‌گیر و دستگیر شدند و از آنها تعداد زیادی ابزار امنیتی و اقلام را مانند گوشی موبایل، تیر جنگی و… کشف و ضبط کردند. آن را ببینید. چهار خانواده که بین 23 تا 30 سال سن داشته و دارای سابقه و تحمل حبس در زندان بوده اند، پس از انتقال به کلانتری به هفت فقره مشابه با همکاری مشترک اعتراف کردند. در پایان برای این افراد هم پرونده‌های تشکیل شده و تحقیقات بیشتر برای کشف پرونده و جرائم احتمالی می‌شود ادامه داد.

موقوفه‌ای پرونده دیگر را مربوط به کشف ۱۵ حلقه لاستیک کشفی دانست و گفت: از دریافت اخبار مبنی بر خرید و فروش لاستیک‌های سرقتی در محله سلیمانیه، موضوع را در دستورکار عملیات عملیات کلانتری قرار داد و تحقیقات میدانی در این زمینه آغاز شد.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های مدیریت هویت و مخفیگاه را مورد شناسایی قرار می‌دهند، گفت: تیمی از ماموران کلانتری با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه مراجعه و در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و در بررسی اولیه از این موضوع. محل بیش از ۱۵ حلقه لاستیک سرقتی را کشف و به کلانتری انتقال دادند. م ۳۴ اه د قیق ات ا م د و ف ف ا او ا ا ا ا ا ا ا و و و و ک اساس ازش اک ااد ا۵۰۰

انهدام باند از خودرو در شهرک ولیعصر

رئیس پلیس تهران بزرگ از پایان راه باند سارقان محتویات خودرو در شهرک ولیعصر تهران هم خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تصادف خودرو در محله شهرک ولیعصر تهران دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری شهرک ولیعصر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های سرقت‌های انجام شده ساعات حضور سارقان و محل‌های احتمالی حضورشان شناسایی شد، گفت: چند تیم عملیاتی متشکل از افسران مجرب کلانتری به نامحسوس در این محل فعال شدند. در نهایت یکی از تیم‌ها مشاهده کرد که سارقان با خودروی پراید و پلاک مخدوش با سه نفر سرنشین از خیابان‌ها وارد می‌شوند و قصد دارند یکی از خودرویی‌ها را که نگهبانان برای دستگیری آنها وارد می‌کنند، اما سارقین با رویت پلیس متواری شدند.

پلیس پایتخت تهران بزرگ با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و این افراد ادامه داد: ماموران در جریان یک عملیات تعقیب و گریز 10 دقیقه و با طرح ایجاد پلیسی خودروی سارقان را می‌توان و هر سه نفر را دستگیر کرد و به پلیس مقر رسید. منتقل کردند. همچنین داخل خودروی آنها نیز مورد بازرسی قرار دارند که در جریان آن مقداری لوازم از خودروهای که به‌تازگف دددشبش می‌کنند، می‌روند.

موقوف‌های با اشاره به این‌ها در تحقیقات اولیه به شرکت‌های خودروسازی با همکاری شرکت‌ها، گفت: تاکنون۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی و تحقیقات در این خصوص ادامه دارند. همچنین برای دریافتان پرونده‌های تشکیل شده است.

مرکز فروش موبایلچی

وی از پنج دستگاه تلفن همراه آیفون و کشف مجوز بدون قانونی در شمال تهران و از فروشگاه‌های موجود در میدان تجریش هم خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش اموال کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کردند. به این ترتیب نیز درپی دریافت اخبار مبنی بر دپو و نگهداری پرونده تلفن همراه تلفن همراه و مجوز قانونی در یک مغازه در محدوده میدان تجریش در دستور کار قرار گرفتن و ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه مراجعه و در یک مغازه. یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی این محل تعداد پنج دستگاه تلفن همراه آیفون ۱۴ و قاچاق را که بدون مجوزهای قانونی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط کردند.

پلیس آسمان تهران بزرگ ادامه داد: رئیس جمهور ۳۷ سال در تحقیقات اولیه به خود مبنی بر نگهداری و توزیع تلفن همراه در سطح شهر تهران و در فروشنده تلفن همراه معترف شد. ارزش اموال کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کردند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل