بازدید شبانه معاون اقتصادی استانداری قزوین از کشتارگاه قزوین مرغ

به گزارش خبرنگار اقتصادی گزارشگر یک از قزوین؛ اقتصادی اقتصادی استان قزوین شنبه شب در بازدید از یکی از کشتارگاه های مرغ در قزوین در جریان رونال تون تروکا تولید شنبه شب در زده از یکی از کشتارگاه های مرغ در قزوین.

در این بازدید میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری به همراه رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حمید زینالی مدیرکل دامپزشکی، حسین زکی زاده مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری و رضا طاهری شهرستان تاکستان نیز حضور داشتند.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه این بازدید به مصن بازدید به مصرف روزانه 120 مصنف روزانه استان اشاره کرد و و و اشاره کرد و بینی ها با پیش بینی ها و تمهیدات صورت گرفته در منطقه گخیره. گوشت مرغ هیچ مشکلی نداریم.

مرغ 3

وی اضافه کرد: روزانه 200 مرغ در قزوین تولید می شود که بیشتر از میزان مصرف از مصرف مصرف و مصرف استان است و بخشی از آن است و بخشی از آن بر اساس مصوبه ستاد است. تنظیم بازار کشور به استانهای البرز و تهران ارسال می شود.

در کشتارگاه قزوین مرغ که در محدوده روستای مهدی آباد از توابع شهرستان تاکستان قرار دارد در دو خط تولید آن در هر ساعت هشت هزار قطعه مرغ گرم کشتار می شود.

کشتارگاه قزوین اولین کشتارگاه کشور است که با برند حلال و استاندارد در ایران فعالیت می کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل