باید مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

مجمع شهید استان اصفهان در پیامی شهادت را تسلیت گفت و تاکید کرد که باید همه مسئولین دست در دست داده و مانع از شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاهی شوند.

به گزارش گزارشگر یک، متن پیام تسلیت گزارش نمایندگان استان اصفهان در پی شهرادت علی متن مامار تسر مایی استان استان اصفهان در پی.

« بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه سرنگ دوم علی‌اکبر رنجبر درگیری با اراذل و اوباش را تبریک و تسلیت. این شهادت مصداق عینی ضروری بازنگری در اجرای آن در اجرای آن در برخورد با اوباش از سوی با اوباش از و و و و انواع مختلف و اطلاعاتی و امنیتی است و امنیت است. اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم و ایجاد رعب و وحشت سلب آرامش و آسایش مردم عزیز را هدف قرار داده است که قطعا با تجهیز پلیس به امکانات مورد نیاز و تشدید مجازاتها و برخوردهای قاطعتر، حافظین امنیت ملت بیش از پیش از حمایت تقنینی، اجرایی. و قضایی قرار خواهد گرفت. بایستی همه مسئولین دست در دست هم و مانع از شکستن حریم امنیت جامعه شو تزلزل جایگاه پشتی همه مست و مانع

در انتها مجددا این ضایعه تلخ را به فرماندهی و پرسنل غیور نیروی انتظامی، خانواده و فرزندان دلبند این شهید سرافراز و مردم شریف استان فارس تبریک و تسلیت عرض کرد و از درگاه حضرت احدیت برای آن شهید عزیز غفران الهی و برای بازماندگان طلب صبر و اجر. کرده و موفقیت روزافزون نیروی انتظامی را از محضر حضرت حق مسئلت می نمایم.

از سرعت عمل نیروی انتظامی در دستگیری قاتل سنگدل این شهید قدردانی با سرعت عمل و قاطعیت با این اقدام شنیع را ضروری میدانیم. »

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل