برای شروع فعالیتم صبر کردم / پولی در فدراسیون نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هادی ساعی صبح امروز با حضور در برنامه کادر فنی درباره دریاف حکمش از سوی وزیر ورزش گفت: در این مدت صبر کردم و دوست داشتم کارم را بدون حرف و حدیث شروع کنم. امروز خیالم راحت است که حرفی نیست.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه: در 50 روز گذشته لطمه زیادی به تکواندو وارد شده است که آنها را متوجه می کند که حرف های آنها از دست دادن زمان در آستانه 4 رویداد بین است. علمی بسیار مهم است. میزبان 4 مسابقه است که هر 4 رویداد در کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد. در یک هفته آتی کار زیاد و فشرده‌ای در پیش‌بینی تا به نحوی احسن از هر ۴ رویدادی که میزبان استفاده می کنیم کنیم.

وی تاکید کرد: میزبانی مسابقات کمک زیادی به فدراسیون در کاهش هزینه‌ها خواهد کرد اگر می‌خواستیم در این مسابقات شرکت کنیم، حداقل 25 میلیارد تومان اعلام تیمه شود. دوم از میزبانی استفاده از امتیاز را برای کسب سهمیه المپیک کرد بدست آوردن اردیبهشت

ساعی ادامه داد: امیدوارم ورزشکارانمان امتیازات لازم در مسابقات برای کسب سرهمیه کمپیو. رئیس فدراسیون جهانی تکواندو نیز در مسابقات خواهد کرد و باید به بهترین شرکت میزبان رقاز. در حال حاضر، فدراسیون تکواندو هیچ پولی ندارد. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته کمک‌های لازم را انجام دهند.

ساعی درباره مذکراتش با مهماندوست گفت: پس از انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون در تماسی با مهماندوست از او خواستم تا به همراه تیم آذربایجان در مسابکنات دهه فجر. در چند سال گذشته ارتباط ایران و آذربایجان در تکواندو قطع شده بود و زمانی که از مهماندوست خواستم به ایران بیاید آنها برنامه های خود را برای شرکت در تورنمنت های دیگر داشتند اما مهماندوست دعوت من را قبول و اعزام تیمش به تورنمنت اروپا را کنسل کرد تا در مسابقات دهه فجر شرکت من را پذیرفت و اعزام تیمش به تورنمنت اروپایی را کنسل کرد تا

وی تاکید کرد: پیشنهاد دیگری نیز به مهماندوست دادام و اگر فرصتی باشد تیم آذربایجان چند روز پس از پایان مسابقات، اردوی مشترکی با ایران برگزار خواهد کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو اعلام کرد: تعداد تیم‌های شرکت کننده و نفرات آنها در مسابقات زیاد است. نگرانی هایی که این دارند به دلیل افزایش تعداد شرکت کنندگان در مسابقات جام فجر و ری شرکت کندگان در مرانی شر و ری به همین دلیل تعداد تشک‌ها را به عدد ۳ رساندیم. مسابقات امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

ساعی درباره اعتراضات در مسابقات انتخابی پومسه نیز گفت: دوستان کمی در برگزاری مسابقات انتخابی پومسه عجله کردند. اعتراضات از خانواده پومسه انجام شد. به همین دلیل قرار شد تا فرصتی داده شود و یک بار مسابقات دیگر برگزار می شود. مرحله دوم مسابقات را نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود. اعتقاد دارم با توجه به هزینه های موجود باید کیفی ترین تیم به رقابت‌ها تبدیل می‌شود و کسانی که شانس کسب مدال طلا دارند عازم می شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره جدول فشرده این رشته در مسابقات بین علمی گفت: حدود ۱۰ رویداد مهم در چند ماه آینده در پیش داریم که باید برنامه ریختن فشرده سازی انجام شود. تمام این رویدادها برای کسب سهمیه المپیک است. ماراتن سنگینی در پیش داریم. ۲ سال و نیم را از دست داده‌ایم و باید در فاصله دو سال از مسابقات المپیک پاریس ریختن خوبی انجام می شود تا اولین سهمیه را به دست آوریم و در ادامه با کلمه خوش رنگ ترین مدالها به کاروان کشور کمک کنیم.

هادی ساعی در ادامه درباره تشکیل کمیته‌های فنی گفت: در حال حاضر مسابقات پیش رو را با کادر فنی فعلی ادامه داد چرا که قرارداد آنها تا پایان سال می باشد. پس از اتمام مسابقات فنی را تشکیل داد. کمیته‌های فنی به شکل تخصصی خواهد گرفت یعنی در کیورگی یک کمیته فنی، در پومسه یک کمیته و برای مسائل کلان فدراسیون یک کمیته فنی را تشکیل داد. کمیته فنی باید در نسبت انتخاب و نتایج پاسخگو باشد. در گذشته اعضای کمیته فنی ذی نفع بودند اما ما کمیته فنی را تشکیل داد که هیچیک از اعضا ذی نفع نباشد. یعنی ورزشکار و یا مربی و مربی نمی‌توانند عضو کمیته فنی شوند.

ساعی در پایان گفت: امیدوارم تکواندو به روزهای خوب و خوش خود بازگردد.

خروج از نسخه موبایل