بلیت فروشی برای بازدید از فضا شروع شد؛ ناقابل ۴۵۰ هزار دلار

بلیت فروشی "ویرجین گلکتیک" برای سفر به فضا آغاز شد

ویرجین گلکتیک در نوامبر سال 2021 اعلام کرد که 700 مشتری دارد و قصد دارد سفرهای تجاری ارسال کند آنها را در سال 2022 آغاز کند و تا آن زمان میخواهد تعداد این افراد به هزار نفر برسد. به نظر می‌رسد که این شرکت به جدول زمانی پایبند است.

«مایکل کولگلازیر» (Michael Colglazier), سرور ویرجین گلکتیک در بیانیهای گفت: ما در ویرجین گلکتیک باور داریم که تحول آفرین است. ما قصد داریم تا پیش از آغاز سفرهای تجاری در سال 2022 هزار مسافر آماده پرواز داشته باشیم و عملیاتی را شروع کنیم که ناوگان خود را گسترش میدهیم، پایه و اساسی فوقالعاده قوی بنا کنیم.

به طور کلی حدود ۷۰۰ نفر از جمله “ایلان ماسک”

این شرکت امیدوار است قبل از شروع سفرهای تجاری خود که به تازگ می رسد به تازگ فصل پایانی سال 2022 به تعویق سال 2022 به تعویق انداخته است، 1000 بلیت بفروشد.

بلیت فروشی از امروز چهارشنبه آغاز شد و برای عموم آزاد است. خاص نیست بلیت فروشی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و ویرجین گلکتیک هنوز زمکن پان کن پس

این اولین بلیت فروشی این شرکت نیست. برای مثال ویرجین گلکتیک در اوت 2021 درست یک ماه پس از اولین پرواز فضایی این شرکت با حضور بنیانگذار آن، ریچارد برانسون، به طور موقت فروش بلیت را با افزایش قیمت بازگشایی کرد. پیش از آن امکان خرید صندلی با ۲۰ هزار دلار وجود دارد اما این متلغ به ۴ید هزر است. “ریچارد برانسون” بنیانگذار شرکت فضایی “ویرجین گلکتیک” 11 ژوئیه به همراه پنج فرد دیگر که همه آنها از کارمندان شرکت بودند، در قالب اولین پرواز فضای سرنشیندار تجاری به فضا رفتند. پس از آن “ریچارد برانسون” به اولین میلیاردری تبدیل شد که با شفضاپیمایی که رانسون ش فضاپیمایی ةه خود ش پس از آن شد.

این پرواز ۹ روز قبل از اینکه “جف بزوس” بنیان‌گذار شرکت “بلو اوریجین” (آبی ترین) نیز کد مبدا نیز کاین پرواز ی

ویرجین گلکتیک یک هواپیمای فضایی به نام ویایی به نام ویاس به نام ویاس به ونیتی (vss unity) دارد که زیر بالهای پخش به نام “واماس ایو” (VMS Eve) قرار می گیرد. زمانی که این دو به ارتفاع 15 دو متری میرسند هواپیمای فضایی “ویاساد یونیتی” آزاد می شود و با موتور نیروی موشکی خود به فضای زیر مداری پرواز می کند.

این هواپیمای فضایی می‌تواند شش مسافر و دو خلبان را در خود جای دهد. این افراد برای دقایقی بیوزنی را تجربه خواهند کرد و زمین را از منظر فضای خواهند کرد.

46

خروج از نسخه موبایل