بهترین مدارس ابتدایی در دبی

مدارس بریتانیایی در دبی

REPTON SCHOOL

مدارس دبی: جشن دهمین سال آموزش در مدرسه رپتون

ویزای دبی: مدرسه رپتون یکی از بهترین مدارس دبی واقع در ناد الشبا است. این مدرسه ایده آل برای والدینی است که به دنبال تجربه یادگیری جامع با برنامه درسی انگلیسی و IB در دبی هستند. این مدرسه یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در دبی است که دانش آموزان 7 تا 13 سال را پوشش می دهد.

دانش آموزان می‌توانند در محوطه بزرگ مدرسه رپتون در فعالیت‌های فوق برنامه و ورزش شرکت کنند. چوگان، اسب سواری، گلف و سایر فعالیت‌های انحصاری نیز برای دانش آموزان این مدرسه در دسترس است.

اگرچه دسترسی به مدرسه رپتون از هر منطقه‌ای از دبی آسان است، اما برای کسانی که در ناد الشبا و اطراف آن زندگی می‌کنند بسیار ایده آل‌تر به نظر می‌رسد. اکثر خانواده‌هایی که در ویلاها در ناد الشبا زندگی می‌کنند، این مدرسه را از نظر موقعیت مکانی ایده‌ال میدانند.

مدرسه بریتانیایی دبی

مدرسه بریتانیایی یکی از بهترین مدارس دبی

ویزای تحصیلی دبی: یکی دیگر از بهترین مدارس دبی، مدرسه بریتانیایی دبی است. این مدرسه که در سال 2005 تأسیس شد، به بیش از 1000 پسر و دختر دانش آموز آموزش می‌دهد.

مدرسه بریتانیایی دبی بر فعالیتهای دانشگاهی و خلاقیت تمرکز دارد. یک کتابخانه مجهز، آزمایشگاه و تعداد زیادی اتاق خلاقیت در محوطه دانشگاه وجود دارد.

این مدرسه ایده آل در نزدیکی اجتماعات ویلایی امارات هیلز، مادوها و چشمه‌ها واقع شده است. والدینی که در خانه‌های واقع در Meadows Emirates Hills زندگی می‌کنند می‌توانند به راحتی به مدرسه بریتانیایی دبی دسترسی داشته باشند.

مدرسه زبان انگلیسی دبی (DESS)

مدارس بین المللی دبی: مدرسه انگلیسی dess

هزینه زندگی در دبی: یکی دیگر از بهترین مدارس دبی که برنامه درسی را با زبان انگلیسی ارائه می‌دهد، مدرسه زبان انگلیسی دبی (DESS) است. این مدرسه در سال 1963 تأسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین مدارس دبی است که برنامه درسی انگلستان را ارائه می‌دهد. نزدیک به 800 دانش آموز از جامعه بریتانیا تحصیل می‌کنند که از FS-1 تا 6 سال در این مدرسه، آموزش با کیفیتی دریافت می‌کنند.

این مدرسه که به طور ایده آل برای والدینی که در آپارتمان‌های Oud Metha زندگی می‌کنند واقع شده است و نزدیک به سایر موسسات آموزشی معروف در اطراف از جمله دبیرستان هند است.

مدرسه بین المللی GEMS WELLINGTON

مدارس دبی: مدرسه جیمز ولینگتون

یکی دیگر از بهترین مدارس دبی، مدرسه بین المللی GEMS ولینگتون که بسیار تحسین شده است. این مدرسه توسط گروه GEMS در دبی اداره میشود که از بهترین مدارس انگلیسی در دبی است . GEMS به دلیل امکانات پیشرفته و استانداردهای بالای تدریس به طور مداوم از سوی KHDA رتبه بالایی کسب کرده است.

محوطه مدرسه مجهز به امکانات زیادی است. از جمله زمین‌های تنیس، استخرهای داخلی و خارجی، استودیوهای رقص و موسیقی. همچنین دانش آموزان تشویق می‌شوند که از فناوری‌های محاسباتی با چهار آزمایشگاه کامپیوتر و سه آزمایشگاه علوم آگاهی داشته باشند. همچنین یک رصدخانه وجود دارد که می تواند 472 نفر را به طور همزمان در خود جای دهد.

والدینی که در ویلاهای السفوه زندگی میکنند متوجه می‌شوند که این مدرسه در موقعیت ایده آل قرار دارد.

کالج جمیرا

کالج جمیرا یکی از بهترین مدارس دبی

بر اساس برنامه درسی ملی انگلستان، کالج جمیرا یکی از مدارس برجسته دبی برای پایه‌های 7 تا 13 سال است. دارای امکانات درجه یک از جمله کتابخانه، مناطق تفریحی، زمین‌های تنیس، زمین‌های نتبال، آزمایشگاه‌های علمی، مراکز تناسب اندام و یک استخر شنا است.

این دانشگاه بیش از 1،125 دانش آموز در اختیار دارد که در دست 92 معلم با تجربه هستند. با رتبه برجسته KHDA، یکی از بهترین مدارس دبی است که باید مورد توجه قرار گیرد، به ویژه برای کودکان ساکن در الوصل .

کالج دبی

کالج دبی: مدارس بین المللی دبی

این موسسه آموزشی به دلیل شهرت غیرقابل انکار در بالای لیست مدرسه رویایی هر پدر و مادری قرار دارد. کالج دبی دارای بیش از 100 معلم واجد شرایط برای حدود 940 دانش آموز در محوطه دانشگاه است.

اگرچه این یک مدرسه قدیمی است اما شیوه‌های آموزشی و برنامه درسی، یک تجربه یادگیری عالی را برای دانش آموزان تضمین می‌کند. همچنین در این مدرسه عالی، فعالیت‌های غیر دانشگاهی از جمله موسیقی و هنر انجام میشود که  اجراها و کنسرت‌ها در سالن اجتماعات برگزار میشود.

مدرسه KINGS NAD AL SHEBA

مدرسه کینگ نادالشبا

مدرسه پادشاهان ناد الشبا یکی از بهترین مدارس دبی است که برنامه درسی انگلیسی را ارائه می‌دهد. همچنین دارای معلمان متخصص برای فرانسوی، عربی، معارف اسلامی و سایر موضوعات است.

در کنار دانشگاهیان، مدرسه بر فعالیت‌های فوق برنامه مانند موسیقی، شنا و هنرهای نمایشی تمرکز می‌کند. مدرسه پادشاهان ناد الشبا، یک مرکز آموزشی تحسین برانگیز است که از بدو تأسیس شهرت زیادی داشته است.

مدرسه جبل علی

مدرسه جبل علی از مدارس دبی

مدرسه جبل علی در سال 1977 تأسیس شد و در مجاورت ویلاهای جدید مودون دبی واقع شده است. این مدرسه غیرانتفاعی که از بهترین مدارس دبی است، از برنامه درسی بریتانیا پیروی می‌کند. مدرسه جبل علی ویژگی‌های بسیاری دارد که در درجه اول تئاتر، سخنرانی، استودیوهای هنری، رقص و سالن نمایش است.

مدرسه جبل علی در مجاورت جوامع مختلف از جمله شهر موتور دبی و چمنزارهای عربی قرار دارد و این امر آن را برای ساکنان آن مکانها انتخابی ایده آل می‌کند.

دانشگاه کنت

دانشگاه کنت دبی

کنت کالج دبی، همان مدرسه معتبر جهان با همین نام در انگلستان است. این مدرسه با مساحت 53000 متر مربع، از FS1 تا 13 سال دانش آموزان را پوشش میدهد.

محوطه دانشگاه، در نزدیکی ویلاهای شهر میدان، شامل مناطق بازی سایه دار، زمین های ورزشی گسترده و استخر است. کالج کنت همچنین به دانشجویان درخشان بورسیه میدهد.

مهمتر از همه، آنها دانش آموزان را برای برنامه جوانان برجسته – جایزه دوک ادینبورگ – می فرستند. در طول برنامه، دانشجویان باید فعالیت ‌های داوطلبانه، تناسب اندام، وظایف اجتماعی و اعزامی را در بریتانیا یا خارج از کشور انجام دهند. کالج کنت یکی از گرانترین و بهترین مدارس دبی است .

خروج از نسخه موبایل