بیانیه خانه روابط عمومی ایران به مناسبت روزملی روابط عمومی

خانه روابط عمومی ایران به مناسبت بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت، روز روابط ملی عمومی، با انتشار بیانیه ای خواستار روابط عمومی ها برای افزایش خدمت رسانی و رضایتمندی بیشتر مردم شد.

به گزارش گزارشگر یک به نقل از کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران، در این بیانیه آمده است:

«رسالت اصلی روابط عمومی، خدمت به مردم، مردمداری، آگاهی دهی، تنویر افکارعمومی، ایجاد و صیانت از رضایت مردم نسبت به دستگاه های اجرایی، توسعه و همدلی قشرهای مختلف مردم، همچنین تقویت ارتباطات با سازمان ها، نهادها و شرکت هاست.

با نگاهی به حدود هشت دهه که از حیات و روابط عمومی در کشورمان می گذرد، از یک سو مشاهده می کنید که مثبت و افتخارآمیزی در این حوزه انجام می شود که از آن میان می توان به سطح علمی این رشته در مقاطع دانشگاهی رسید. انتشار نشریات تخصصی، برگزاری همایش های ملی و بین المللی، و انتشار کتاب شوناگه گونای گونای گونای گونای گونای گون. اما از سوی دیگر باید اذعان کرد که هنوز کا‌ها و راه‌های نرفته فراوانی داریم و شایستگی‌های علمی در انتصابات، گسترش حمایت نهادهای حکومتی از روابط عمومی‌ها، و حمایت از تشکل‌های مرتبط با این حوزه، تلاش جدی برای تبدیل روابط عمومی سنتی. به روابط عمومی دانش بنیان، و اهتمام همه جانبه برای طراحی و تدوین الگوی بومی آجمهی.

در دیگری از این بیانیه آمده است: در شرایط حساسی که حوزه سیاسی و اقتصادی گوناگونی بر جهان و منطقه سایه افکنده است، مسئولیت روابط عمومی بسیار خطیرتر، حساس تر، و راهبردی تر شده است، و بنابراین، همه تلاشگران این حوزه هستند. با تکیه بر دانش روز آمد و فنون کارآمد و بهره گیری از فناوری های پیشرفته و ارتباطی لعم باطی

همچنین در این بیانیه با توجه به نامگذاری امسال با محوریت “تولید، دانش بنیان، پيروز آفرینی” و بر اساس ضرورت و اهمیت “جهان تبیین” خواستار آن است که روابط عمومی باید همه توان و امکانات و امکانات خود را در جهت. اگر هرچه مطلوب تر این دو موضوع به کار گیرنده.

درادامه این بیانیه آمده است: در نهایت دولت سیزدهم در زمینه توزیع عادلانه یارانه ها و واقعی کردن قیمت ها اگر همگام با جهادیین و آماده سازی افکارعمومی انجام شود، قطعاً نتایج مطلوبی در پی نخواهد داشت، بدیهی است که بخش عمده ای از این جهاد را بر عهده دارد. روابط عمومی هاست.

«خانه روابط عمومی ایران»، از همه دست اندرکاران حاکمیت در قوای سه گانه و به ویژه قوه مجریه انتظار دارد که مردم داری، حضور مستمر در میان مردم، زمینه سازی برای تحقق واقعی جهاد تبیین، تقویت جایگاه سازمانی روابط عمومی ها، مدیران انتصاب. روابط عمومی بر پایه صلاحیت های علمی و تجربی، پشتیبانی واقعی و عملیاتی از تشکل های روابط عمومی، بهره گیری از خدمات مشاوره و تخصصی این تشکل ها، سند جامع ارتباطی دولت، و اقناع مردم پیش از دست زدن به بنیادی را سرلوحه کارها تنظیم کرد. خود قرار ساز.

درپایان «خانه روابط عمومی ایران»، روز ۲۷ اردیبهشت را به عنوان «روز روابط عمومی» گرامی داشته ام و این روز را به همه تلاشگران حوزه روابط عمومی تبریک می گوید و می گوید که خانواده بزرگ روابط عمومی را انگیزه و توان مضاعف می کند. خش ا ای ه ی ی ش و ا ا ات و و ی ای س س یه،،، ه ک و ه ی ی اه “

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل