بیشتر بستری‌ها و فوتی‌های کرونا، واکسن دریافت نکرده‌اند

گزارشگر یک/خراسان رضوی وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر بیشتر موارد بستری بنابراین لازم است که عموم گروه‌های هدف، امسال حداقل یک دوز واکسن را دریاف کنند.

دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه اولین آیین دانش‌آموختگی دانشجویان پزشکی که در حرم مطهر جشنواره برگزار می‌شود، با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعاتی هستند که می‌توانم با مقابله با بیماری مقابله کنم، گفت: در حال حاضر بیشتر بیماران مبتلا به بیماری‌های پزشکی و فوتی‌های ناشی از گیاهان، از افراد آسیب دیده هستند. است که واکسن دریافت کرده است. بنابراین لازم است که عموم گروه‌های هدف، امسال حداقل یک دوز واکسن را دریاف کنند.

وی با بیان اینکه بیمار مبتلا به بیماری حداقل به مدت یک هفته باید نسبت به قرنطینه خود اقدام کند، تصریح کرد: در صورت حضور بیمار به بیماری در جامعه و بی‌توجهی به مراقبت از خود قرنطینگی، هر فرد می‌تواند 18 نفر دیگر را به این موضوع برساند. بیماری مبتلا می‌شود، از سویی دیگر از ما مهم‌ترین نقش را در مورد استفاده از ماسک به بیماری می‌کنند و توصیه می‌کنند که عموم مردم عمومی، و مترو، فضای سربسته و مجالس از ماسک استفاده کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان موارد متعدد با توجه به رنگ‌بندی‌های شهرها، اعمال می‌شود و شهرهایی که به رنگ‌های قرمز رنگ و نارنجی در می‌آیند، محدودیت‌های بیشتری نیز خواهند داشت، گفت:امید است با همکاری همه مردم از این روش استفاده کنند. مرحله از همه‌گیری نیز به زودی عبور کنیم.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عین‌اللهی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین آیین دانش‌آموختگی دانشجویان پزشکی در جوار حرم مطهر رضوی اظهار کرد: جامعه پزشکی امتحان خود را در طول انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف و خدمت به مردم پس از آن انجام شد. است و در این مسیر نیز جمع زیادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در همه گیری ها نیز با ایثار و از خود گذشتگی در حالی که به مردم بیش از 300 مدافع سلامت به شهادت رسیدند و این برنامه نمادین از گروه های مختلف پزشکی است. با قرائت سوگندنامه در جوار حرم مطهر امام رضا(ع)، برای خدمت به مردم عهد می بندند.

زی هاش ران و پزشکی ص د: خ ا اه ع ا ا ا ا ز ز ا ا ا ا ز از ه ی ای ی ی ی ی.

اللهی در ادامه با اشاره به اجرای طرح دارو یار بیان می کند: برای اجرای این طرح، حدود 6 ماه، متخصصان و صاحب نظران توانمند در زمینه داروی کشور، مطالعه و برنامه ریزی های داخلی و بسته شدن تهیه شده تا در ضمن بهبود کیفیت خدمات به مردم، هزینه های گزاف برخی از افراد. از داروها کنترل و هدف این است که هیچ نوع دارویی برای افرادی که از بیمه استفاده می‌کنند، باعث افزایش نکند و پوشش بیمه‌های داروها می‌شوند و در برخی از موارد قیمت داروها را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه این امر مستلزم آن است که همگان زیر پوشش بیمه قرار می گیرد: با تصویب مجلس شورای اسلامی و اختصاص حدود 6 هزار میلیارد تومان نزدیک به 6 میلیون نفر زیر پوشش قرار دارد اما هنوز یک و نیم میلیون نفر نسبت به این پوشش دارند. امر انجام شد که در این راستا سه ماه فرصت داده شد که همه مردها به صورت رایگان به صورت رایگان اقدام کردند که در این راستا سه ماه فرصتی وجود داشت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل