بیش از ۳ میلیون دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شد

گزارشگر یک/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: سه میلیون و ۸۷ هزارو نا ۳۸ هزش کی یک میلیون و ۸۷ هزار در ۳۸ هزار گاک ککی سرپرست دانشگاه

سعید گل فیروزی عصر در ستاد استانی استانی و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر حاظر 462 بیمار بیمار به امروز در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد 74 نفر از بیماران مبتلا به جدید در بیمارستان ها هستند، همچنین تعداد بیماران مبتلا به بیماری های خاص نیز وجود دارد. در بخش عادی ۳۷۷ نفر است که از این تعداد ۶۲ مورد جدید است.

وی تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه را 87 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 12 نفر در 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی گلستان بستری شدند، همچنین 38 بیمار مبتلا به بیماری از طریق دستگاه تنفس مصنوعی که از این روش استفاده می شود. تعداد سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته در این بخش تحت درمان قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از مردم گلستان در دوز نخست واکسن میزان درآمد را 92 درصد افزایش داده است: اعلام یک میلیون و 443 هزار و 583 نفر دوز اول واکسن صنعت را تزریق کرده اند، همچنین 80 درصد از جمعیت گلستان دوز دوم و آکسن را تشکیل می دهند. گزارش و 27.8 دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند.

گل فیروزی با بیان اینکه در مجموع سه میلیون و 87 هزار و 37 هزار و 38 هزار و اکسن در استان گلستان تزریق شده است، در بندرگاه آمده است: در حال حاضر حاضر پنج شهرستان گز، بندرترکمن، گالیکش و مینودشت در قرمز وضعیت طبیعی و هفت شهرستان شامل آزادشهر، آق قلا، علی گنبد، کردکوی، گرگان، گنبدکاووس و کلاله در وضعیت نارنجی آفتابی قرار دارند که در مقایسه با 24 ساعت گذشته دو شهر گلستان از وضعیت قرمزکتول و نارنجی تغییر یافته است، همچنین دو شهر مراوه تپه و رامیان در وضعیت زرد طبیعی قرار دارند. دارند.

وی با بیان اینکه باید از امروز کمیته های 13 منحصر به فرد در پاسخ ویژه به روند رسیدگی به تصمیم گیری ها، رسیدگی کند: در روزهای پایانی سال از مردم درخواست می کنند در حالی که تکمیل چرخه و اکسیناسیون از حضور در تجمعات و مکان های شلوغ پرهیز کنند.

گفتنی است با وجود واکسیناسیون در ایمنی دسته جمعی، ایمنی بیشتر و کاهش مرگ و میرهای افزایش یافته است و حتی کاهش آمارها، میزان مرگ و میر و بستری های رستورانی در افراد واکسینه شده با کاهش همراه بوده است اما استقبال مردم از گلستان از دوز سموم واکسن رضایتبخش نیست.

به گفته بهداشتی؛ بیشترین علت انتقال و ارز به ویژه، حضور افراد در تجمعات دورهمی های خانوادگی و مراکز شلوغ و پرتردد است و از مردم انتظار می رود تا با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز از حضور و تجمع در مراکز خرید و مناطق پرتردد و شلوغ پرهیز. کنند و برای اطمینان بیشتر چرخه واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل