«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست که سیدحامد قنادپور، مدیر شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت سخن گفت، همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون فنی این مجموعه همچنین حضور داشتند. در نشست به سوالات مربوط به سوالات فنی و عملیاتی توسعه این اپلیوکیشن و متفا.

مدیر عامل تارا در این نشست با اشاره به این که شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» با پشتوانه ۵۰ سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار و کارِ گروه صنعتی گلرنگ، شکل گرفته است، بیان داشت: «فعالیت جدی تارا از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هم‌اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتال برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی تلاش می‌کند به‌صورت همه‌جانبه به دغدغه‌ها و نیازهای انسان امروز بیندیشد و فلسفه بنیادین آن کمک به رفاه مالی قشر متوسط ​​​​جامعه است.»

سید حامد قنادپور، در ادامه گفت: «تارا در همین راستا، خدماتی مانند کیف الکترونیکی پول، بن‌های امنیت سازمانی، سازمانی و به‌تازگی سرویس اعتباری خرد فردی را فراهم کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه‌اندازی می‌شود، استقبال بسیار خوبی است. از آن شده است.»

ی ی گف: «ت آرا ر خش ماتای ​​ه ه ز از ز ز ز ز زان و ا ای و ات ار ائه و ز ا1000 ز»» درون ااباب اباب.

وی به برخی از توانمندی‌ها و کاربران تارا که این اپلیکیشن بر روی بستر آن توسعه یافته است اشاره به آن جمله می‌دهد: «اتکا به پشتوانه گروه صنعتی گلرنگ از نظر تامین کالاها و نقاط فروش و تجربه‌های 50 ساله»، «تجربه‌ای کاربری» ویژه و ویژه به فرد»، «گستردگی پذیرندگان در ۴۶۰ شهر ایران و بیش از ۴۵۰۰ نقطه خرید حضوری و غیرحضوری در حوزه های مختلف از کالاهای تندمصرف، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهر، لوازم آرایشی، بهداشتی، پزشکی و سلامت، خدمات است. بیمه و…»، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «ارتقای شاخص‌های زندگی مردمی» و… اشاره کر

مدیر عامل تارا در پایان سخنان خود: «مکانیزم ما برای ایجاد انضباط مالی و برگرداندن وجوه شارژ شده اعتباری از سوی کاربر، به کلی بر اعتماد متکی است و البته در صورت روی دادن عکس این مسئله، مورد نظر و معرّف او رکورد گفت: منفی دریافت کرده و از خدمات بعدی محروم می شوند.»

وی همچنین گفت: «باید این نوید را بدهیم که تارا تا به اینجا در مسیر ابتدایی توسعه خود را چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات ارائه می‌کند و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نوید رویدادهای هیجان انگیز را تا انتهای امسال و سال‌های بعد، می‌دهد تا جایی که باشد. شعار تارا با عنوان «راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی» و اندیشیدن جانبه، به دغدغه‌ها و نیازهای انسان امروزی در عمل در عمل یافتن و می‌توان گفت که این خدمات در ادای دین برای مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی انجام می‌شود. برندها و شرکت ها قابل تعبیر است.»

سخنران بعدی این نشست وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» بود که درباره‌ی نحوه شکل‌گیری، چرایی و روند توسعه این برنامه و چشم‌اندازهای آتی آن، برای حاضرین توضیحاتی ارائه کرد.

وحید شامخی با اشاره به این که سال های گذشته سابقه تارا بر اعطای اعتبار سازمانی و انبوه بود، گفت: امروز برای معرفی و راه اندازی سرویس تازه از تارا گرد هم آمده است که به سرویس «اعتبار خُرد» یا «الان بخر، بعدا پرداخت کن!» در دنیا شهرت دارد.

شامخی، با ذکر این موضوع که ارائه سرویس اعتبار خُرد تارا بدون چک، سفته، ضامن یا وثیقه و کارمزد است، توضیح داد که برای دریافت این خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری نیست و کاربران می‌توانند در کمتر از نیم ساعت تمام مراحل ثبت نام کنند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را به پایان می رساند و اعتباری از 5 میلیون تومان تا سقف 5 میلیون تومان دریافت می کند و از 450 نقطه فروش حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور اقدام به خرید می کند. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا با سرعت در حال انجام است.

وی گفت: «تا به کاربران کمک می‌کند که خواسته‌های مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانه‌تری داشته باشد و چون در اقتصاد تورمی ایران کاربر عمل دو ماه دیرتر پرداخت می‌کند، خود را می‌دهد از این نظر به نفع اوست. .»

برای بهره مندی از این سرویس تنها کافی است که شماره تلفن همراه به شمدل ت ود شخص هودیو باشد

ی ه ه گف هیاهی کار م ی ای خ یاه که یای ای ب ک ک ا ا اکاد ه اعاد در حالی که شاید لازم باشد این ذهنیت و فرهنگ ما، در ایران، تغییر کند که لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده کنیم از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگ،مانند دیگر جهان)

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخش دیگری از سخنان خود با توضیح این موضوع که نیمی از اعتبار آن 30 روز بعد و مابقی آن می‌بایست 60 روز پس از خرید بازپرداخت شده، تصریح کرد: «مبلغ اعتبار اعطایی بر اساس رفتار کاربر بازپرداختی، به تدریج بیشتر و بیشتر می شود.»

در این نشست، امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری «تارا» از خدمات قابل ارائه برای سازمان‌ها و شرکت‌ها گفت و اضافه کرد که یکی از مهم‌ترین مواردی است که مخاطبان سازمان‌ها برای رسیدن به آن خدمات تارا استفاده می‌کنند، تجربه را بهبود می‌بخشند. برنامه های جبران خدمات انسانی سازمانشان است.»

وی در ارتباط با توسعه شبکه‌های پذیرندگان تارا افزود: «برای پوشش بهینه‌ترها نیازها و درخواست‌های خانواده‌های ایرانی در حوزه‌ها و شبکه‌های مختلف پذیرندگان تارا را توسعه می‌دهند.»

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت در هر سرویس دیجیتال و مهم مضاعف در سرویس‌های مالی گفت: «این مسئله در تمام مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و ساخت نرم‌افزار و نحوه انجام تراکنش مورد نظر ما بوده است. است.»

وی گفت: «سادگی و امنیت دو ویگی خاص تاراست. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین نیز انجام می شود و نیازی به اینترنت هم ندارد. معماری برای این برنامه، از میکروسرویس ها استفاده می شود که بتوانیم بعد از آن بتوانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در قسمت انتهایی این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ گفتند.

شایان ذکر می‌کند که کیف الکترونیکی پول تارا دارای ۳ درصد برگشت‌نقدی از هر خریدی است که در همه پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به تعبیری تخفیف همیشگی قابل توجه برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد. در ضمن پشتیبانی تارا با شماره ۱۵۷۳ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است.

گفتنی است نشست رسانه‌ای معرفی اپلیکیشن تارا (راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش سلامت مالی) از ساعت ۱۴ در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی و سایر حضار و مهمانان برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل