تاکید معاون اول رئیس جمهور بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور

معاون اول رئیس جمهور حضور موثر و فعال بخش خصوصی را یکی از راه های بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور عنوان کرد. ناظم

به گزارش گزارشگر یک، دکتر محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، معدن، کشاورزی، اتاق تعاون و تعاون، بر لزوم توانمندسازی تعاونی ها و اتحادیه ها تاکید کرد. اتاق اصناف بخش خصوصی و اضافه: تیم های اقتصادی دولتی از طریق تعامل بیشتر و تماس مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و رفع موانع در جامعه به دنبال ایجاد ثروت در جامعه هستند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی، گفت: پیروی از دیپلماسی اقتصادی یکی از 13 راهکار اصلی دولت برای افزایش تولید است.

دکتر مخبر جهت گیری نقدینگی کشور را از اهداف مهم اقتصادی در توسعه و رونق تولید و صادرات برشمرد و آمادگی خود را برای سپردن تکمیل محصولات نیمه تمام و نیمه تمام به مردم و مردم اعلام کرد. مردم. بخش خصوصی

معاون اول رئیس جمهور در خصوص اجرای نادرست سیاست اصل 44 گفت:

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق بازرگانی، اتاق بازرگانی و اتاق بازرگانی و تعاون به بیان دغدغه ها و مشکلات در حوزه های مختلف از جمله موضوع خصوصی سازی پرداختند. نظر فعالان اقتصادی در جهت جهش صادرات، بازکردن فضا برای بخش خصوصی و تعاونی ها، تامین مالی فعالان صنعت و صادرات از طریق بازار سرمایه، اجرای اسناد توسعه بخش تعاون، حذف قوانین و مقررات دست و پاگیر، مبارزه با فساد و استثمار ، به توانایی تعاونی ها در تامین کالاهای اساسی توجه شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل