تتلو بازیگر یک سناریوی پولساز

«تتلو» حالا خوب بلد است که خودش را هر وقت یک بار سر زبان بیندازد. او بازیگر خوب و پرطرفداری است به ویژه برای گردانندگان سایت‌عرای شرط‌بندیز ارخم!

ایسناپلاس ـ سهیلا صدیقی: ای قص «« ««» »و» باطن و ا ات ع ان یک ر ر ا اشاس و جام. تتلو خودش به تنهایی یک ژانر است. یک ژانر طرفدار که هر کاری دلش بخواهد میکند. فاخان د ه ح یای شخصیاش را ش ، ، ، ، ، ی گذ گذ گذerc واف زی زی زی ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ای که های رها و بی‌پروا آنقدر که این آخری حتی خودکشی روی استیج کنسرت را هم داده‌است!

پسر آرامی که از همه مرزها عبور کرد

تتلو فعالیتش را از سال 1383 از زیرزمین آغاز کرد. فعالیت های او در بستر یک وبلاگ شخصی که آن را با دوستش ابتدایی ایجاد کرده بود، شکل گرف. در سال ۱۳۹۰، تتلو اولین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. تتلوی دهه 80 یک رپر جوان با ویژگی و مختصات خاص این موسیقی بود که خزای اصلی ا اولین بار در سال 1387 بود وقتی خبری تحت عنوان «بازداشت خواننده معروف و مبتذل رپ» در. او به قید وثیقه آزاد شد و سال 1392 آلبوم «تتلیتی» را منتشر کرد. دفعات او در سالهای 92 و سالهای 95 باز هم تکرار شد. دلیلی که به دلیل توهین او به بازپرس پرونده‌اش بود.

ای اال اد ی اش ای از ز ز از فقط م ر ا ا ا ا ز ز ز ایی ز از م ز اع ی. جملات توهین‌آمیز درباره زنان از اولین طغیان‌های او بود. ۱۳ آبان ۱۳۹۷، اینستاگرام اعلام کرد که اکانت امیر تتلو را بسته‌است؛ ه ای که ا او «ج لای» یز ع »» »کار و از ه ز اه د خ خ ا ا ا ا ا« «« ی ی »». تتلو تا پیش از بسته شدن حسابش حدود ۴ میلیون نفر دنبال کننده بود و پس از این اتفاق نه تنها کوتاه نیامد بلکه با حساب کاربری جدید به فعالیت های خود در اینستاگرام ادامه داد.

۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ حساب تازه اینستاگرام تتلو که بیش از ۴/۴ میلیون دنبال‌کننده د. ای بار اج ای اشار اس ا ه ه ه ر یای راطه ج ی ب ا ا ک ک ک ک کار ا و ر کاه یایای اجه موجی از انتقادها به امیرحسین مقصودلو برای آنچه ظاهراً درخواست رابطه جانسی با دزی آن دخترا است. چند نفر از فعالان حقوق زنان و روزنامه نگاران، با ترجمه مطالب تتلو تز ایناوواگرام خواس تن از زنان و روزنامه نگاران، نهایت اینستاگرام اکانت تتلو را به‌طور کامل حذف کرد. عنوان شرکت «فیسبوک» که اینستاگرام زیرمجموعه آن است، گفت: «ایمنی‌ها اولویت اصلی ماست و ما هستند که از کودکان بهره‌برداری می‌کنند یا آنها را به خطر می‌اندازند را تحمل نمی‌کنند. ما امیر تتلو را به دلیل مخالفت با سیاست های خود از کار انداختن شر دو نیاگر اجازه حضو دیگر اجازه حضو ما حساب امیر تتلو را به دلیل.

حالا دیگر او یک یاغی ناکام بود. خبری از کنسرت و مجوز نبود و ازطرفی تنها راه ارتباطی تتلو با مخاطدتانش هم برای همی شه. پس از ناکامی تتلو برای بازگشت به اینستاگرام، او یک شبکه اجتماعی دیگری را مخری را برای پس از ناکامی تتلو در کانال تلگرام خود از همه هوادارانش خواست که اینستاگرام را ترک کرده و به یوتی

پس از بازگشت تتلو به یوتیوب، او تصمیم به رکورد یوتیوب گرفت و از هوادارانش خواست که زیر پست «یه سرم به ما بزن» در یوتیوب کامنت بگذارند و کامنت هواداران به بیش از ۱۹ میلیون رسیده و رکورد کامنت یوتیوب در جهان را بزنند.

پ ز از ای فقط ز از ز ز ات ا اشاد و ا اج د یی یی یی ا ا ا ا ا ی ح ح ااک ای بای صدور مجوز شخصی برای هر عمل غیر اخلاقی مثل توهین به مقدسات، امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) و… او در نهایت تتلویی شد که دیگر خدا را هم بنده نبود و فحاشی و به کاربردن الفاظ رکیک تنها ابزار تتلو. برای ارتباط با مخاطبش بود.

عشق واقعی یا سریال شبانه در اینستاگرام

خیا ا او بازیگ یک ا ات که ای آاگ آاگ صان سای های و و و ف ان سناریویی که علاوه بر تتلو بازیگران زیادی دارد. این سناریوی قوی دیگر فقط خلاصه در چند پست اینستاگرامی و ویدئوهای یوتیو؛ نیس یک سریال بلند با چند نقش اصلی است که در تمام سریال در حال عاشق شدن، وارق شدن، ازدیام سریالی که فقط دنبال فالور زیاد است برای تبلیغ سایتهای شرطبندی!

قرارداد بازی در این سریال بی سر و ته آنقدر چرب و پر و پیمان هست که هر جوان جویای شهر جوان جویای قرارداد بازی در این سریال بی سر و ته آنقدر چرب و ته آنقدر. مثل سحر قریشی که تصمیم به جلای وطن گرفت تا برای مدتی با تلو نقش یک زن و شو هر عاش. ز ز ی ای، غ اغاک و که س ز ز ز ز ش و و و و ا ه ای و و خ خ اط نقشی که در کمتر از یک سال تمام شد و سحر قریشی که حالا در این بازی علاوه بر پول بیش از 5 میلیون فالوئر عایدش بود، اعلام کرد که این رابطه (به قول خودش ازدواج کرده) تمام شده و تتلو او را گول کرده است.

آرامه اعتمادی (منتقد سینما) چندی پیش از پشت پرده این بازی پرده برداشت و در توییتی نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک کارت دو ساله و چند صد میلیاردی با اسپانیایی یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک‌کنده بنام سینما را تهیه می‌کند، در این سناریو دخیل است که یک میلیارد سهم خاز از آن است دوبی بودن قریشی در همین سناریوست.تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد».

ورود تتلو به دنیای رمز ارزها

راهان از ا ال یجی ا د ا ااه ساه که صی زیای رای ج ج ج پ پ اک از جایی که ای طان اطاع ا ط بازار زازهانا، ه ن ا ا ن ک، ی ی ی ای پ ی ب ب.

توکن TNT در تاریخ ۲۱ خرداد سال گذشته به صورت عمومی عرضه شد. توکنی هم که به نام تتلو ساخته شد، از مشکل بود. تتلو بارها از کرمی در مورد عدم انتشار «وایت پیپر» این توکن پرسیده بود و او در جواب می‌گفت که به دلیل مسائل مربوط به ترجمه، انتشار آن به تعویق افتاده است. اما بعد از گذشت یک هفته، تتلو اعلام کرد که این پروژه منتفی است و کرمی کلاهبردار اما بعد از گذشت یک هفته، تتلو اعلام کرد که این به گفته تتلو، هدف اصلی کرمی از راهاندازی توکن جدید TNT، این بوده که با اصلی کرمی از راهاندازی شCN. این در توییتی خوانده می شود که کرمی باید یک میلیون دلار آن زمان را به وی بنویسد

اما اینکه تتلو به تازگی در یکی از آثارش مشخصا از رمز صحبت کرده کمازگان. ای که پیش داه کاب هاس ه ه ف اراش اعام ب افاف اه از اال واش وایش گایش ای. ه د د ا اکان ی ب های و و تای غیاب ی ی ای ی اس اف از یاه خاه.

این طور که به نظر می رسد میان تتلو، سحر قریشی و پروژه رمز ارزاردتباط مستقیم وجود.

اینکه «تتلو» الان در زمین چه کسی بازی می‌کند و درایش چه چیزی می‌کند، خیلی مهم است اما مهم است که چرا تتلو بعد از این همه دست و پا زدن برای دریافت مجوز در ایران بر خلاف سایر خوانندگان زیرزمینی است. به محل نرسید و چرا مدیران موسیقی هیچ وقت او را ندیدند؟

ما با آدمی روبرو هستیم که موسیقی را فهمیده است

رضا مهدوی (موسیقی دان و مدیرکل اسبق مرکز موسیقی حوزه هنری) در تحلیل شخصیت «تتلو» می‌گوید: «ما با آدمی روبرو هستیم که موسیقی را خوب می‌فهمد و در هر گونه از موسیقی‌های غیراستاندارد، می‌تواند به عنوان یک مجری توانمند باشد. مورد توجه قرار گیرد. اما از بد حادثه و به دلیل مسائلی که خودش بارها به آن اشاره می کند، کودکی و روند طبیعی خوبی در زندگانی نیست و برای همین عقیده و افرادی که دوست دارند، به هر طریق دیده می شوند.»

این نوازنده سنتور معتقد است: «در سال‌های مختلف جوامع به سمتی، ‌رفته کده ازقهن، مناشان! در گذشته، زمانی که کار شاخصی ارائه می‌داد، مردم تا مدت‌های طولانی از آن اثر لذت می‌بردند و با آن زندگی می‌کردند اما از دهه هشتم تا کنون با نفوذ بی رویه فضای مجازی در زندگی مردم و با وجود حجم زیاد اطلاعاتی که بدرد هر کسی هم می‌دهد. ن ، ‌ خ خ از ز ح ح ی ای ث ث اث ؛ ل ای ا ا ق ا ا ا ا ا ا ا ا اف ا اف »» » ا ا ا ا » »» » »»»»»»»»»»»»»»»»»!

این مدرس دانشگاه ادامه می‌دهد: «گاهی از هنرجویان و دانشجویان می‌پرسم که چرا این موسیقی‌های رپ با الفاظ رکیک را در تلفن‌های همراهتان ذخیره می‌کنید و به مکان گوش می‌دهید؟ ما را از نوع تفاوت این آدم‌ها با دیگران می‌بریم. از آن تأثیر نمی‌گیرم اما بدمان نمی‌آید مثلاً یک ساعت در فضای متفاوت تری موسید به زعم بنده حقیقتا لازم است در یک میزگرد جدی در فضای دانشگاهی شب رسانه ای در یین در یک میزگرد جدی دانشجویان در رشته‌های فرهنگی و علوم انسانی و تربیتی می‌توانند و موسیرگان کنند و موسیقری برای دانشجویان در رهنگی و علوم انسانی. می‌خواهند در کنار فضای جدی که در زندگی روزمره با موسیقی سرگرم می‌شوند و نگاهی به افکارشان ندارند اما من و امثال دغدغه‌های موسیقی داریم و به این موضوع حساس هستیم. متولیان امر، خیلی به حرف جماعت کارشناس موسیقی در سطوح مختلف توجه نمی» کند.

این موسیقی پژوه می‌گوید: «تتلو موسیقی به مخاطبش می‌دهو که مشخص نیست: او از بهترین زمان برای تولید آثار می‌برد و از کلام‌های زشت و نامربوطی فارغ‌التحصیل می‌شود که به کار می‌برد. اما یی گ اه ز ز از ماش ناش تاش بای های نای آن ر ار و جه جه جه جه جه جه جه جه ع ع ر راب ع فهی فهی. »

تتلو یک پسر آرام بود که فقط اجازه می خواست

این موسیقی دان با اشاره به فعالیت های سابق تتلو در ایران میگوید: «زمانی تکه دار» وید «تتلو» در آن ویدئو، یک پسر آرام بود که صرفاً اجازه می‌خواست برای ادامه فعالیت‌ها بدون جنجال و نشان می‌داد که اهلیت هم دارد اما در کنار مؤسسه‌های وزارت ارشاد وقت، مسئول و مشاوری نبود که به این موضوع توجه کند؟! متخصص قد و قامت مشاوران و معاونان بیشتر مواقع کوتاه تر از مدیران بالادستی است. در دولت احمدی‌نژاد درخواست‌هایی از خواننده‌های خارج‌نشین بود که به ایران برگردند، اما مدیر وقت موسیقی توان مدیریتی قوی نداشت و مستاصل در امضای یک آلبوم ماند و «حبیب» خواننده بی گناه با صدای ویژه و مولف عاقبت از غصه دق کرد.»

مهدوی تاکید می‌کند: «مگر در دوره‌های «تتلو» روی ناو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نرفت و برای خلیج همیشه فارس و تمامیت ارضی کشور نخواند و از تلویزیون هم تصاویری کوتاه برای نمایش درآمد؟ حرف من این است که تتلو اهل بود، رام بود و حاضر بود برای دریافت مجوز، حداقل در مجامع رسمی عقده‌ها و جلسات را کنار بگذارد، اما این اتفاق مانند بسیاری از بی تدبیری ها، به هر دلیل اتفاق نیفتاد. تتلو می‌توانست با مجوز و اجازه کنترل کار کند و اجراهای خارجی را هرشد شیر نظر ضوابط. او در سال‌هایی که برای کسب مجوز کار کرد، فقط توهین و بی‌مهری و بی‌توجهی دید و طبیعی است پس از سال‌ها نتیجه نگرفته‌ای از آن طرف آب برود و ژست آپوزیسیون را بگیر و ماجراها و بی‌اخلاقی‌ها را پشت سرهم بگذار. خیلی‌ها اینطور وقت‌ها این رفتار را می‌کند تا خارجی‌ها حمایتشان کنند و آنها هم همینطور باشند! اعتقاد دارم باید جذب سرمایه داشته باشم. از دیدگاه دیدگاه «تتلو» را مقصر وموضوع اصلی نمی‌دانم … اما برخی از مدیران که به هردلیل محافظه کار هستند و گاهی اوقات پوست خربزه زیر پای آدم‌ها و هنرمندان ساده دل می‌اندازند و آن‌ها را غیر مستقیم روانه می‌کنند!» از یک بیمار روحی یا جسمی چه انتظاری می رود؟ مگر نه آن که باید از سر مهرورزی و مدارا درمانش کرد؟ هنرمندانی که از دیگر طبقات جامعه حساس ترند و کاربردی ترند. بخشی از مظلومیت فرهنگی ما نشان از نا مَداری ها و رفتارهای بگیر و ببندی است ونگی فرهنگی از

ماجرای مهاجرت محسن نامجو چه بود؟

مهدوی با اشاره به زمان مدیریتش در مرکز موسیقی حوزه هنری توضیح میدِّّ: برنامه‌هایی برای محسن چاوشی، محسن نامجو و محسن یگانه داشتیم. این سه نفر از نظر ممیزی ارشاد اصطلاح زیرزمینی کار می‌کردند. قای ای اداش که فاز جاش اینان تولیدات داخلی و به توسعه موسیقی و هنر می اندیشیدند از مراتبی دیگر… وقتی بخشی از آلبوم «ترنج» نامجو را با مجوز خود منتشر کرد او راضی بود، چون می‌خواست در بین هموطنان و کشورش کار کند. کارها خوب پیش رفت اما بخشی از بدنه مدیریت معاونت هنری پس از دو مجوزی که به او داده شد برای موسیقی تئاتر عاشورایی و تولید کتاب صوتی سپس بدلایل نامعلومی سنگ‌اندازی کردند تا نامجو برود و رفت. نامجو کسی بود که در محفل «در حلقه رندان» حوزه هنری در تالار اندیشه برنامه اجرا می‌کرد. اما عده ای از ارشادی های وقت، هنگام بررسی آلبومش، روی کاغذ نوشتند» این موسیقی نس.

ای ض اضافه ی: «« ر ا ا ارک ی ی ایان ا اشاش اشه فاه من ب و و یج ایجان ن ای. هنوز جایگاه رافت اسلامی را پاس نمی‌داریم. موضوع اینجاست که چندین سالی است به دنبال این هستند که اجازه نگیرند چرا که آنطرف تر با آغوش باز پذیرفته می شود و این بسیار خطرناک است.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل