تربیت نسل جدید برای تئاترانقلاب در جریان تئاتر مردمی بچه‌های مسجد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کوروش زارعی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» با اشاره به اینکه نیاز به کار فرهنگی و استدلالی است، با هنر نمایش هنر و زبان منطق، مکتب حاج قاسم را تبیین و معرفی کنیم، اظهار داشتیم. : ادامه این پویش با پرداختن به روش و زوایای پنهان زندگی حاج قاسم و معرودی به میدم ادامه این پویش با پرداختن به پاداش و زوایای

وی تصریح کرد: شرایط اجرای نمایش های تهیه شده در این کارگاه را در شهرها باید قالب سازی کنیم تا مردم ببینند و بیشتر با حاج قاسم آشنا شوند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه در جریان برگزاری این کارگاه جوانان مستعدی دیدم، جوانان شهرستانی بچه های مستعدی هستند که نهادهای مختلف باید از آنها حمایت کنند و تحت آموزش قرار بگیرند، مشخص کرد: در ستاد کشوری یک جریانی را طراحی کرده است. im برای جوانان، با عنوان «تئاتر مردمی بچه های مسجد» و یک طرح شول ساله ادر هقالب سه طرح شدم برای جوانان، جریان im.

زارعی افزود: این طرح ها را به حوزه های هنری ابلاغ می کنیم و بحث های آموزشی و تولید و تربیت بچه ها و تولیت بچه ها و تولید نمایشنامه را دنبال می کنیم.

وی با بیان این مسابقه «90 نمایشنامه برای جریان مردمی بچه ها» تولید شده است، یادآور می شود: این راستا نمایش نامه نویسی «دسته ها» را نیز برگزار کرده است. im.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در جریان «تئاتر مردمی بچه های مسجد» نسل نسل را برای تئاتر متعهد و انقلابی تربیت کنیم.

زارعی با اشاره به اینکه در حوزه تربیت نیرو برای تئاتر متعهد و انقلابی غافل شدیم، گفت: یکسری نیرو تربیت کردند در سینما و تئاتر کار کردند و بعد از غافل آمدند و نه در سینما و نه در تلویزیون و تئاتر نیروهای لازم را تربیت کردند. جبهه فرهنگی مقابل ما را به دست و چیزهایی که جامعه را تحویل می‌گیرند که نخوای شبه‌های فرهنگی را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در تئاتر یک عمار دیگر را به وجود آوریم، تصریح کرد: جشنواره تئاتر مردمی بچههای از سال آینده طراحی می شود و در مسجد این تئاتر مردمی عمار دیگری در تئاتر به وجود می آورد و نسلی می کند. در هنرهای نمایشی آنچه مدنظر نظام فرهنگی کشور است پی ریختن شود.

خروج از نسخه موبایل