تعطیلات عید فطر؛ نقطه عطف رونق گردشگری

تعطیلات عید فطر امسال می‌تواند نقطه عطفی برای بخش گردشگری از زمان بیماری بیماری. پ از اا و ا ال جای از زای زای زهای د زه ا ا ا ی ک امام ااک ب ب ک ب و و ک ک ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا و و و و و و و و و و و و و و و و و و و به شرطی که در بدو ورود نتیجه آزمایش کوید آنها منفی شود. اما قوانین برای افرادی که واکسینه نشده‌اند به کشوری که به آن شراد می‌کند می‌کنند آن‌هایی که واکسینه‌نشده‌اند به مقراتی برای مسافرانی که واکسینه نشده‌اند.

مالدیو، بهترین مقصد توریستی برای مسافران بین‌المللی هند خواهد بود ودو پس از آن، تای. علیرغم بازگشایی مرزها، مالزی امسال با توجه به رتبه برتر در سال ۲۰۱۹ از فهرست خار.

طبق بررسی‌ها، سفرهای داخلی برای هند، مالزی، اندونزی و فیلیپین به عنوان برترین سفرها هستند، در حالی که مستقر در سنگاپور مشتاق کاوش در مرزهای تازه باز شده هستند و مالزی در رتبه اول هدف عید امسال قرار دارند.

طبق‌های رزرو از پلتفرم سفر دیجیتال آگودا، مشتریان بین‌المللی هندی مقاصدی با آب و هوای گرم را می‌دهند و مالدیو را در صدر فهرست مقاصد بین‌المللی علاقه‌مند به تایلند و امارات‌متحده عربی قرار می‌دهد. مازیایی اد ادایی ها و فی ه ه س س ه یای ک و و ب ی ایا و یان ه عان قص یاخ اای آن اس.

ژاپن در سال ۲۰۱۹ برای بازارهای بیشتر در میان انتخاب‌های برتر قرار داشت. با این حال، امسال ژاپن از فهرست برترین مقاصد سفر خارج شد، زیرا این کشور همچنان به گردشگران خارجی است و این نشان می دهد که سرعت آن ها به سرعت کاهش می یابد و در این کشور گردشگران بین المللی در این دوره سود خواهند داشت. برد.

در همین راستا، مقاصد برتر امسال نیز می‌کند که ترکیه می‌تواند بیشتر سفر کند و مانند فرانسه، آلمان و امارات‌متحده عربی به‌عنوان بهترین مقصد انتخاب شود. سوئیس که به خاطر شکلات و مناظر مسحورکنده کوهستانی معروف است، خرود را در فهر از مقاصد.

ایالات متحده آمریکا، ایتالیا و مصر نیز مقاصد برتر تعطیلات عیدفطر رتبه بندی می شوند. این دومین سال متوالی است که ایالات متحده در صدر فهرست سفرهای گردشگران عیدفطر قرار دارد.

ایتالیا دومین مقصد محبوب برای سفرهای اروپایی و آفریقاست و هدیش صوز 10 درصد ایدا ّار از ایتالیا دومین محبوب برای سفر و آفریقاست. مصر با ۸.۷ درصد رزرو از سراسر منطقه در رتبه سوم قرار دارد.

قاه ، و آ اسان ه ی ی ی ه ه ه ه ه ا ا ا ا ا ا ا ا ا ز ع آن و اظ دوحه قطر و لاکنوو هند نیز از محبوب‌ترین مقاصد هستند.

رزروهای تعطیلات عید نشان می‌دهد که سفرهای خانوادگی نسبت به ماه‌های تگذشته افایش. بر اساس داده‌های فعلی، پنج کشوری که بیشترین را در ترتودود عربستان‌ناتردی، تردی، بر اساس داده‌های فعلی، پنج کشوری که بیشترین را دارند، قرار می‌دهند.

ساکنان امارات می‌توانند در عید فطر تعطیلات بدون دردسر باشند. آژانس‌های مسافرتی و خطوط هوایی در حال حاضر رزروهای بالاتر از حد متوسط ​​را در ماه قبل گزارش کرده‌اند و نرخ برخی از تخفیف‌های سفرهای بالا در بلیط، انگیزه‌های برای خرید بلیط هواپیما.

ترکیه، به دلیل هزینه‌های کمتر و گزینه‌های تفریحی متنوع، در بین مهاجران حا شهبرون تعطیلات عید فطر به گردشگری داخلی دامن می‌زند در حالی که ساکنان شهم ارات به مقاصد جونا.

کاشاس ای ایات ا ا خ و ب ب الا ت طیات فط ش آشه

صنعت مهمان‌نوازی دبی منتظر اوج گردشگری بین‌المللی در تعطیلات عید فطر است، زیرا بازدیدکنندگان در این شهر هجوم می‌آورند و موقعیتی را در سال گذشته تجربه می‌کنند که تعداد بیش‌ازحد افزایش سفر را کاهش می‌دهد.

عربستان سعودی، هند، آفریقا، اندونزی و روسیه در حال حاضر بازارهای باز برای دبی هستند و بسیاری از مهمانان خود را برای سفر به دبی و تجربه عید در امارات بلیت رزرو کرده‌اند.

نایشگ اک ک ثی اثی ث ق اب ب ص ا ا امار ات ا اظار ی تات طی ا ا ا ا ا اد واد وال هان جان.

گای هاچینسون، رئیس و مدیر عامل روتانا (گروه هتل در امارات) گفت: «صنعت مهمان‌نوازی با سرعتی سریع‌تر از انتظار می‌رفت در منطقه بهبود می‌یابد و اکسپو ۲۰ به‌عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کند و با جدیدترین قوانین دولت در مورد ویزاهای بلندمدت و کشورهای مرتبط. تقویت می شود.»

بخش گردشگری در منطقه همچنان به رشد خود ادامه می دهد و در این سال با محدودیت هاس ت. سفر بخش گردشگری

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل