تعهد ایجاد اشتغال برای ۱۴ هزار نفر در استان ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حسن بهرام نیا در نشست شورای شهر استان از کسب رتبه دوم استان از نظر کسب رتبه در کشور چشور گر چر دوم نیا در نشست شورای شهر استان از کسب رتبه دوم ایجاد شده است توسط ستاد فرماندهی فرمان حضرت امام (ره) در سامانه رصد ثبت ما رتبه اول کشور از نظر را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ شغل ۹ هزار و ۴۷۶ در ایلام ایجاد شده است که از این حیث این استان در رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

اسان ایام ر ادا ز از ظ آتان سال سال رازگ واح واه ت ی طی خه خه ی ی یان و: ر ای راستا مسئول مستقیم ساماندهی وضعیت کارخانجات معاون صنعتی هماهنگی امور اقتصادی است و پس از آن مدیران باید در جدی وارد عمل می شوند.

وی تاکید کرد: همه کارخانجاتی که به هر دلیل تعطیل شده و به خانه باغ تبدیل شده و یا در تملک بانک هستند باید بسرعت تعیین تکلیف شوند.

بهرام نیا مشخص کرد: تکلیف وضعیت کارخانجات در شهرستان‌ها دارای عملکرد مهمی است و در این زمینه یکی از کارهای مهم در سال ۱۴۰۱ دانش بیان، رشد و بهره‌وری تولید است.

استاندارد ایلام در ادامه خواستار شد: مدیران سهم و به آن را به صورت گزارش ماهانه چراکه تا پایان سال ۱۴۰۱ گزارش یکساله شهرستان هر شهرستان بررسی می شود.

بهرام نیا در پایان با اعلام این خبر که 11 هزار و 434 نفر رقم تعیین شده استان تا پایان سال 1001 بوده است که با پیشنهاد استان به 11 هزار و 236 افزایش یافته، مشخص شده است: همه دستگاه های اجرایی استان باید تعداد آنها را مشخص کند. سهم تعیین شده را در نهایت برسانند و گزارش دهنده.

خروج از نسخه موبایل