تعیین رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم توسعه

گزارشگر یک/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد هشت درصدی در برنامه هفتم توسعه بر لزوم بهره‌وری سرمایه، نیروی کار و سایر عوامل تولیدکننده.

محمد خدابخشی نوزدهم دی ماه در جلسه بررسی پیشنهادات فعالان حوزه فناوری لرستان پیرامون فصل علم و برنامه فناوری هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و اجتماعی که به صورت مجازی برگزار می شود، با بیان اینکه سیاست های برنامه هفتم توسعه رهبر معظم انقلاب در شهریور سال گذشته اجرا می شود. بیان شده، اظهار کرد: پیشنهادات بایستی بر روی برنامه های هفتم توسعه و پیشنهادات خارج از این سیاست ها ارائه شود، اما احتمال تصمیم گیری آن ها کمتر است.

وی با اشاره به رشد هشت درصدی در برنامه هفتم توسعه بر لزوم بهره‌وری سرمایه، نیروی کار و سایر عوامل تولید تأکدی کدر.

خدابخشی افزود: یکی از خلاءهای موجود در کشور ما متأسفانه عدم آشنایی کارآفرینان و مردم با نحوه تهیه طرح‌های دارای توجیه اقتصادی است و این موضوع یکی از ضعف‌های نظام آموزشی ماست است که در هیچ دانشگاه و مرکز آموزش عالی به طور خاص و منسجم نگارش طرح‌های دارای توجیه است. اقتصادی به افراد آموزش داده نمی شود.

نماینده مردم الیدرز در مجلس شورای اسلامی با مجلس بر اصل 48 قانون اساسی مبنی بر ارائه زمینه رشد برای مناطق مختلف کشور به فراخور استعدادهای موجود در آن مناطق، نظر امیدواری با بررسی پیشنهادات این جلسه، قانون اساسی برای توسعه متوازن کشور تدوین شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل