تغییر روش مجرمان برای خالی‌کردن حساب‌ها

رمزهای یکبارمصرف یک سالی می‌شود که کار و کاسبی مجرمان فیشینگ را کساد کرده و این کلاهبرداران را به دست‌آوردن پول‌های بادآورده به روش اسکیمر می‌رود و از این راه می‌رود که صد میلیون و چند میلیون برسند درآمد داشته باشد.

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه جام جم «بر اساس اعلام پلیس فتا این را می‌نویسد که در پوشش دسته‌فروشان طعم‌های خود را شکار می‌کنند و اگر مغازه‌های اجاره‌دهنده خیلی زود و قبل از آن‌ها بخرند، آنجا را به محله یا شهر دیگری می‌روند. پلیس پلیس و برز دیروز در دو عملیات تهران، متهمان درو پرونده بزرگ اسرد دیروز در دو عملیات، مصرفان در دسکرۯ اسک.

اسکیمینگ ۲۵ حساب بانکی

اولین پرونده در تهران و با شکایت اول مالباخته در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار. برسی شکایت‌ها نشان داد در حالی که کارت بانکی مالباختگان در اختیدشار خورشان خرتشان بو دهی. همین موضوع هیچ شکی برای پلیس پلیس فتا باقی نگذاشت که با ریو هو تهم اسکیمری همین موضوع هیچ شکی برای تحقیقات پلیس فتا

ماموران برای شناسایی‌کردن به برسی آخرین خریدهای شاکیان با کارت بانکیشدان پارت برسی آخرین. ر ا آن دای ای ز از زاه یانات ات خ خ ب سا اب باکی آاچ

مامورانی که مطمئن هستند دستگاه اسکیمر در این مغازه نصب شده با دستور قضایی در آن محل قرار گرفته و ابتدا تحقیقات را به نامحسوس آغاز کرده و مجرمان را تحت پوشش قرار می دهند یک فروشگاه بزرگ فروش حیوانات خانگی در تهران کار می کنند و پس از کارت های بانکی کار می کنند. مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساند. ماموران با بررسی‌های تکمیلی موفق شدند این افراد را شناسایی کنند و هر دو مجرم را در مخفیگاه خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر کرده و تجهیزات اسکیمر را به پلیس فتا منتقل کنند. هان ز از اقال ه پ ا ا ا جههرک باشان کی و م م ا ز ز ز ز ز ز از ن ا 500 آاف اف اف اف اف.

کپی کارت در مرکز تشخیص رنگ

در استان البرز، چهار پرونده دوم در پوشش مرکز تشخیص رنگ، حساب خود را در پرونده دوم در استان البرز، چهار مورد در پوشش مرکز تشخیص. پلیس پلیس فتای البرز پس از مراجعه به ۱۰ نفر از شهروندان به پلیس فتا و طرح این شکایت که از حساب آنها موضوع غیرمجاز گرفته شده، بررسی را آغاز کردند. ماموران در تحقیقات مطمئن شدند که کلاهبرداری از طریق کپی اسکیمری صورت گرفته و با بررسی تراکنش های مالباختگان به طور مشخص همه آنها را در یک بازه ویژه اقدام به کشیدن کارت در یک مرکز تشخیص رنگ در منطقه خرمدشت کرده اند. با افش ای ض چه ار م د و و و قیق قیق قیق قیق ک ک ک ات ف ز از و شاش و ا از ا ا 300 اف اف اف اف اف اف.

شگرد مجرمان اسکیمری

سرنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتای کشور، درباره شگرد مجرمان اسکیمری گفت: افراد سودجو و کلاهبردار با نصب قطعات سخت افزاری به نام اسکیمر روی کارتخوان های بانکی یا خود کارتخوان تقلبی اسکیمر اقدام به کپی برداری از کارت های مغناطیسی بانکی افراد می کنند. قیمت های پایین اجناس و کالاهای این فروشندگان مهم ترین دلیل استقبال شهروندان و هموطنان در زمان خرید است که این عامل باعث ایجاد مجرمان سایبری در قالب فروشندگان دوره گرد و ارزانفروش ظاهر می شود تا با اسکیمر اطلاعات کارتی مشتریان و رمز ورود آن را به دست آورده و سپس وارد شوند. اقدام به برداشت‌های غیرمجاز. مشتریان صنفی در فروشگاه‌ها موظفند دستگاه کارتخوان را در اختیار قرار دادن قرار می‌دهند یا آن را در محلی می‌توانیم بخریم که واحد عملیات بانکی را انجام دهد.

او در ادامه هشدار داد: هنگام واردکردن مطمئن شوید که دوربین مداربسته از شما فیلمبردر در ادامه هشدار داد: هنگام وارد کردن رمز مطمئن شوید که دوربین مطمئن شوید. زان کشی کار ط ی ی گاه کاخ خ،،، خ ی ادارای ه اش یاش شکات یاد جاه گاه باه. اگر متوجه شدید دستگاهی از چنین مشکلاتی است، می‌توانید از سایت پلیس فت آرا.

همچنین اگر احساس کردید شاید از یک دستگاه کارتخوان استفاده کردید کردید شاید از یک از سوی دیگر هر ماه و به صورت منظم رمز کارت بانکی خود را تغییر دهید. رمزتان را در اختیار فروشندگان دوره‌گرد که دستگاه کارتخوان دارند، قرار می‌دهند.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل