توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

مدیرکل مدیریت بحرانی تهران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی مبنی بر بروز دو سامانه جوی در استان تهران، نسبت به شدت باد شدید و رگبار باران در ارتفاعات شمال هشدار داد.

به گزارش گزارشگر یک، حامد یزدی آنلاین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از هشدار هشدار هواشناسی مبنی بر بروز دو سامانه جوی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش بینی های هواشناسی سامانه اول، وزش باد شدید و گرد و خاک است که از فردا پنجشنبه 31 شهریور ماه آغاز و تا عصر جمعه یکم مهرماه پایان خواهد یافت.

یزدی آنلاین در خصوص وزش باد شدید و گرد و خاک به مردم هشدار داد و گفت: با توجه به منطقه اثر این پدیده جوی تهران که مناطق جنوبی و غرب استان از مردم شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ورامین است. ، پیشوا، قرچک، پاکدشت و ری می‌خواهیم نسبت به ایمنی سازه‌ها و استحکام بناهای نیمه کاره اهتمام ویژه داشته باشند، چرا که در زمان بروز باد شدید احتمال می‌دهد که از ارتفاعات وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سامانه دوم پیش بینی شده توسط سازمان هواشناسی مبنی بر بارشهای رگباری به ویژه در ساعات عصر امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه و اوایل فردا شب پنجشنبه ۳۱ شهریور، افزود: منطقه اثر این سامانه شمال و ارتفاعات شمال شرقی خواهد بود و از مردم این مناطق می‌خواهند در مسیر جاده‌های کوهستانی قرار بگیرند و از ارتفاعات بالاتری برخوردار باشند، همچنین در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحرانی تهران با اشاره به انجام شده در این اداره کل طی شهریور ماه عنوان داشت: بیش از یکصد اقدام در این اداره کل طی انجام شده و ۳۰۰ دستگاه با دستگاه های مختلف صورت گرفته است.

یزدی آنلاین با بیان اینکه همه گروه خدمات و امداد و نجات در مراسم اربعین حسینی (ع) بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شده است، افزود: از همه دستگاه های خدمات رسان و اعضای ستاد برای شبانه روزی و بدون وقفه تشکر میکنم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل