توضیحی در خصوص قطعی برق در برخی شهرهای خوزستان

گزارشگر یک/خوزستان صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: در این روزها شبکه برق خوزستان در حال ثبت رکوردهای تاریخی مصرف برق به نوعی است که در روز پنجشنبه مصرف ۸۷۲۰ مگاوات برق ثبت شده است.

کیومرث زمانی در خصوص قطعی برق برخی از شهرستان های شمال شرق خوزستان اظهار کرد: در این روزها شبکه برق خوزستان در حال ثبت رکوردهای تاریخی مصرف برق به گونه ای است که در روز پنجشنبه مصرف ۸۷ مگاوات برق ثبت شده است.

به گزارش گزارشگر یک، وی افزود: این میزان مصرف برق در حالی رخ داد کردومای هوا 53 در گزارش گزارشگر یک، وی افزود: این میزان مصرف این شرایط باعث افزایش مصرف برق و پرباری برخی تجهیزات شبکه می شود.

صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: روز جمعه نیز مانند روز قبل از مصرف آن برق در بسیاری از نقاط به ویژه در شهرستان های ایذه، باغملک و رامهرمز بالا رفت به گونه ای که دلیل مصرف برق و گرم شدن تجهیزات، پست اصلی است. باغملک برای مدت کوتاهی از دست که رفت و برگشت موفق شدند بسیاری از بارهای دست رفته را با انتقال بار به شرایط عادی برگردانند و مردم برقدار شوند.

زای یان ک: ی ای گ گ ه زی ش ای ی اه ه ه زی زی مار ا ام اق اال باغ باغ خاغ. در حال حاضر در شبکه مشکلی وجود ندارد و آخرین فیدرهای پست باغملک فرعی در حال اتصال است و تا دقایقی دیگر شهرستان باغملک به عنوان آخرین شهری که خاموشی را تجربه کرده بود، به صورت کامل به مصرف مصرف برمی گردد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کند، عنوان کرد: در این روزها که دما و گرما بسیار بالاست، هر چند تحمل گرما بسیار سخت است اما از مردم می خواهند خاموشی را تجربه کنند، مصرف برق را کاهش دهند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل