تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با یک طلا، ۳ نقره و یک برنز چهارم آسیا شد

به گزارش شفاف، در جریان روز دوم و پایان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا در بیشک قرقیزستان، ۷ نماینده ایران به روی تشک رفتند که در پایان، محمدرضا لطفی در وزن سنگین به مدال طلا رسید و امیرمحمد نوازی در ۴۵، محمدرضا اسدی در ۵۱ و عرفان علیزاده در وزن ۹۲ صاحب مدال نقره شدند.

در وزن ۴۵ وزن امیر محمد نوازی ی ر و و م یایی بایی ۷ و و ض ز ز از س د گ ز از جیکان و و ه یار راه. نوازی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب نینگاپا گناوار از هند شد و به مدال نقره.

در وزن ۴۸ وزن که با حضور ۷ کشتی گیر و به صورت دوره ای برون زار شد، که یرض وی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل لئو آکاگی از ژاپن شکست خورد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب منخدال دارخانبات از مغولستان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و در دور سوم نیز در برابر شوبهام آچاپاله از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی را ایجاد کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 51 وزن ، محمدرضا اسدی در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 تنم عبدیکا الیکوفا دور نخست با نتیجه 5 نتیجه ، محمدرضا اسدی وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 11 بر 9 از سد عباس بک کوبیلوف اک ازر شه ایی با نتیجه 1ی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی اسدی در دیدار پایانی مقابل نوردانات آیتانوف از قزاقستان با نتیجه ۱و۱ مر صنقفر شکست رد.

در وزن 55 وزنه برو ابوالفضل شمسی پور در دور نخست با نتیجه 1320 صفر مقابل جونگیر ییلوگرم ابوالفضل شمسی پور در دور نخست ی ر ر ب ا ا ۶ ۲ ۲ ا ادان زاز ز از غ ا ا ا ا ا ه شک ی گی غ غ ی ا ا ا ا ه از

در وزن ۶۰ سجاد پیردایه در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر محبوب المام از بنگل. ی د ب با یجه ۴ ۴ ۴ ج ز ز از از از آن و ب ی ی گی ی د اار دایه ه. وی در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی مقابل سورابه از شکست هند و پنجم وی در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی

در وزن ۹۲ عرفان علیزاده در دور اول با نتیجه ۴ بر یک مقابو شرزاد پویونوی. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر اورازموهامت حاج علی اف از ترکمنستان راد نغلوب هید شرم هی کر علیزاده در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ از سد ساحیل جاگلان از هند گذشت و به دیدار فی علیزاده در دیدار فینال مقابل کامیل کوراگلیف از قزاقستان با نتیجد و ن ار فینال شکساد لن.

در وزن ۱۱۰ وزن محمدرضا لطفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صدر رنتسندارجا مونخبر منخبر در وزن ۱۱۰ ی ر و و م یهایی ب ا ا ۱۰ صف خیکان زان از از زان و ا و و ه اال یاه. طفی یار فیال ب ق اط ۱۱ ز ز ا ا پ از ز از گذش ایایی ی کش کش آز اد یان یات های

به شفاف، در جریان روز نخست این گزارش رقابت‌ها نیز، یونس شفیعی در وزن ۷۱ به مدال برنز رسید اما محمدمهدی ممیوند در وزن ۶۵ وزن و رضا یان در وزن ۸۰ وزن به دلیل اشتباه کادر فنی تیم ملی با ۲۰۰ و ۳۰۰ گرم اضافه وزن رسید. ، از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در پایان مسابقات قهرمانی آسیا و با هدایت مجید ترکان، با کسب یک مدال طلای محمدرضا لطفی در وزن ۱۱۰ وزن، ۳ امیر نقره محمد نوازی در ۴۵، محمدرضا اسدی در ۵۱ و عرفان علیزاده در وزن ۹۲. کی و و یک ن ن شفی ز ۷۱ کی گ ا ا ا ا اماز از ن ی ک ک ق ق ق ق ق یرچ هایی وان و چهان ی.

هند با ۴، دو نقره و دو برنز و مجموع ۱۸۸ امتیاز قاطعانه بر سکوی نخست قهرمانی آسیا، قزاقستان با ۱۵۰ امتیاز دوم شد و ازبکستان نیز با ۱۴۵ امتیاز سوم شد.

خروج از نسخه موبایل