جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برگزار شد

با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

نشست کمیته و هیئت نوجوانان دهه فجر با حضور کانون پرورش فکری و اعضای این کمیته برگزار شد.

ه گزاش گ ه گز گز گزا، اا، ا ای ش و ن ان ت ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ام کال و ا اض اض یای یار.

حامد نمادی از کانون پرورش فکری در این نشست گفت: اگر بتوانیم در کمیته کودک و نوجوان یک یا دو برنامه کلی اما باکیفیت داشته باشیم اثری بالاتر خواهد داشت.

علامتی در ادامه با اشاره به همکاری و همافزایی میان سازمان‌ها، برای کمک به سازمان‌های مردم نهاد نهادی کرد.

کمیته کمیته کودک و نوجوان دهه فجر مشخص کرد: کشور در شرایط خاص قرار دارد و دهه فجر امسال را متفاوت برکزیا می کند. با برنامه‌ریزی که می‌خواهد برنامه‌ها و پیشنهادها را در جلسه آینده بررسی کند.

خش ز ز از ای ه خ ا ا ا ا ز ازان و و و و ک: ه خاط آن ی ح ای و وار

وی افزود: هشدارهایی که امروز در سطح جامعه دریافت می‌کنیم بیانگر این است که حوزه تعلیم و تربیت بسیار جدی گرفته شده است. بنبرایهن بانن کرمورسد ددهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههمهممهممهممههممههمههمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فضلی همچنین برای همکاری سازمان‌های حاضر در کمیته دهه فجر به‌ویژه صداوسیما گزارش کرد.

سپس محمدرضا جهانبخش سرپرست انتشارات مدرسه اظهار کرد: مجموعه «تاریخ پهلوی» از آثار موفق انتشارات مدرسه است که به‌لحاظ زبانی از زمان امروز فاصله گرفته شده است، اما در حال بازنگری تا دوباره منتشر شود.

جهانبخش ادامه داد: مجموعه دیگری هم با عنوان «راهیان پیشرفت» در قالب کتابچه‌ها در حال آماده‌سازی است و از سازمان‌ها و نهادها برای کمک به موفقیت بیشتر این طرح دعوت می‌کنیم.

در ادامه سعید پورحسینی قائم‌مقام شبکه کودک بیان کرد: صداوسیما در دهه‌های اخیر فجر برنامه‌های خاص خودش را دارد و شبکه کودک هم برهمین اساس برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

ر ز ز از ای، م مان ف کان گف: راهای گی کاو پ که ج ج ج ای زاش آن آن رای ای. این شوراها سیاست‌های برنامه‌های استانی را تهیه می‌کنند.

محمود مروج افزود: برهمین اساس باید ببینیم این کارگروه می‌تواند نقشی را ایفا کند تا استان‌ها فعال شوند.

دستیار روی کانون نیز بر سرمایه‌گذاری نهادهای مردم‌نهاد اشاره داشت و گفت: برای موفقیت بیشتر این طرح کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های اسلامی، مساجد و… مشارکت می‌کنند.

فرهاد فلاح همچنین پیشنهاد پویش سراسری و ملی در حوزه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی یا شخصیت امام خمینی (ره) را مطرح می کند.

سپس قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون اظهار کرد: در سال‌های گذشته کانون پرورش فکری به‌ویژه مربیان کانون فعالیت‌های خوبی در دهه فجر که انشاالله این برنامه‌ها را با شکل مناسب‌تری ادامه می‌دهند.

وی در پایان برای همکاری میان سازمان‌ها و نهادهای حاضر در این کمیته کمیته داشت.

کمیته و ستاد دهه فجر کودک با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، متشکل از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اداره کودکان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی، گروه کودک و نوجوان رادیو ایران، گروه کودک و نوجوان سیما، مدیریت پویا و انتشارات مدرسه تشکیل شبکه جلسه داد و مقرر شد به پیشنهاد اعضای کمیته، سایر ارگان‌ها و نهادهای تأثیرگذار و فعال حوزه کودک و نوجوان نیز با تصمیم گروهی به کمیته اضافه شوند.

ای ج ه ک ک ن آن تاد ت فج ظه ه ۱۳ آذ ا ا ا ا ا ا ا ا ک ک ک ال ک ک آن ی ب ا اض ای یای.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل