جهاد تبیین باید مردمی شود

گزارشگر یک/گلستان سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت مردمی‌سازی جهاد تبیین مردم تاکید کردند: می‌دم می‌دم بر ضرورت‌سازی جهاد تبیین.

حجت‌الاسلام محمد قمی عصر امروز در نشست‌های سلسله جهاد تبیین‌ها که در خان‌ببین برگزار می‌شود، با بیان اینکه کار تبلیغات اسلامی به خوبی شناخته می‌شود و مردم را به خوبی‌ها معرفی می‌کند، اظهار کرد: امید و حرکت نیاز به جامعه ما است و اگر در مورد امیدآفرینی در جامعه است. حرکت نکنیم کشور صدمات زیادی خواهند دید.

وی جهاد تبیین را امری مهم و ضروری خواند و افزود: آنچه امروز به عنوان ضرورت باید انجام شود جهاد تبیین است که نمی‌توان از آن غافل شد، ثمره جهاد تبیین باید بر اذهان و افکار مردم تأثیر بگذارد چراکه جنگ امروز افکار عمومی بوده و دشمن در آن است. حال قبضه افکار عمومی است.

سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت مردمی‌سازی جهاد تبیین رئیس جمهور تاکید کرد و یادآور شد: باید از همه جزئیات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جهاد تبیین و روشنگری استفاده کرد، در شرایط امروز که هجمه دشمنان و تلاش آنها برای نامید کردن جوانان از کشور و دین دوچندان است. جستجو شده در مسیر تبیین بسیار مورد نیاز از گذشته است.

قمی با بیان اینکه مردم باید جهاد تبیین را وارد کنند چراکه تاثیرپذیری از این میدان وجود دارد، بررسیان کرد: مهمترین و مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین جهاد امیدآفرینی است، اگر جهاد تبیین به درستی انجام شود و واقعیت‌ها به درستی در جامعه نشان داده شود امید در جامعه. رشد خواهد کرد.

وی با اشاره به امروز کشور ما در جنگ رسانه‌ای است، تاکید کرد: همه علما و روحانیون و افراد تأثیرگذار بر آن‌ها تأثیرگذار هستند و غیره در مسیر جهاد تبیین تلاش می‌کنند و در این مسیر روحانی باید در خط مقدم جهاد تبیین گام بردارد.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل