حاج قاسم در کلام و عمل ولایتمدار بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده عصر یکشنبه در یادواره شهدای مقاومت در جانزان اظهار کرد. می گفت اگر بخواهیم در مورد مکتب حاج قاسم صحبت کنیم، ابتدا باید ایشان را بشناسیم و سپس مروج مکتب ایشان شویم. او ولایتمدار بود و برای دفاع از ولایت فقیه و دستاوردهای آن و ترویج احکام معارف اسلامی و مکتب اهل بیت در هر صحنه سخت دفاع الهی و در همه جا در جبهه های مقاومت حضور داشت. (پسندیدن).

وی خدامحوری، ولایتمداری و مردم سالاری را از ویژگی های سردار سلیمانی دانست.

فلاح زاده با تاکید بر اینکه شهدا مقام شفاعت را با شهادت کسب می کنند، افزود: نمونه ای کامل برای همه نسل ها.”

جانشین سپاه قدس اضافه کرد که برای ارتقاء به مدرسه حاج قاسم باید از او اطلاع داشته باشید. شما باید به یک منبع تایید شده توسط یک وکیل مراجعه کنید. قرآن رفته است.

فلاح زاده در ادامه با بیان اینکه اینها یادگارهای تولیت مقدس و در واقع ذخایر عظیمی از گنجینه شهدای والامقام است که بزرگان کشور باید به دنبال آن باشند، ادامه داد: در خط مقدم مقابل دشمن به زمین توهین کردند.

جانشین سپاه قدس حاج قاسم این واقعیت را یادآور می شود که حاج قاسم خدامحور بود: «یک روز در حلب آنقدر مشکلات وجود داشت که حتی تخلیه مجروحان را سخت می کرد. من اول و دوم و سوم را گفتم. چهارمی برای خداست. کار چهارم برای رضایت شما کار برای رضای خدا جوانان به خدا ما به این نتیجه رسیدیم که حاج قاسم برای خدا کار می کند.

فلاح زاده افزود: حاج قاسم به دلیل اینکه ایام فاطمیه را جشن می گرفت و برای شهدا اشک می ریخت و برای آبادانی بقاع متبرکه و برپایی موکب ها تلاش می کرد گفت اهل توسل است. هدف حاج قاسم خدمت به زائران بود. امام حسین(ع) و در واقع حاج قاسم والی توسل نیز از والیان عملگرا بودند و به همین دلیل در سخت ترین جبهه ها برای کمک به مسلمانان در سخت ترین روزها قرار داشتند.

فرماندهان گمنام زیادی هستند که در کنار سردار حاجی قاسم سلیمانی جنگیدند و این یک خزانه مخفی است، وقت آن است که الگو قرار دهیم.»

فلاح زاده درباره شخصیت حاج قاسم چنین گفت: او فقط برای خدا کار می کند، چون اهل توسل بود شروع کرد.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دموکراسی از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی است. جلو.”

فلاح زاده گفت: جوانان شهدا و رزمندگان باید از آنها الگو بگیرند. خانواده شهدا بهترین خیرات خود را دادند زیرا بخشی از جان و پاره تن خود را دادند.

وی گفت: توصیه می کنم جوانان به سراغ شهدا بروند و با آنها تماس بگیرند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب مدیون رزق حلال مادر و پدر شهدای امتحان سربلند و پدر مادر و شیر پاک است.

فلاح زاده افزود: مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است و شرایط کشور در اوایل جنگ سخت تر از الان بود.

خروج از نسخه موبایل