حسرت دوحه – گزارشگر یک

تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه، درق چ شانار شح.

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه همشهری نوشت: «تیم ملی ایران در حالی که آماده حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌شود که به شکل غیرمنتظره‌ای منتظر خود در دوره قبل این مسابقات را بر روی نیمکت خود می‌بینند. کارلوس کی‌روش به‌زودی در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد اما اگر قرار باشد در مقایسه با سال 2018 باشد، حالا مطمئن باشید که تیم ششم نفر از اعضای لیگ نهایی جام جهانی هیچ شانسی برای حضور در قطر نخواهند داشت. مرور اسامی و شرایط آنها خالی از لطف نیست.

رشید مظاهری

یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ جام جهانی ۲۰۱۸ بود که ایران را در فهرست فهرست قرار داد. شی ی ای سال اما اف و ز ز از ض ض ن ا ن ج ج ج ای ر اق و ال یای پاه پان پیام پیام. با این شرایط طبیعی است که مظاهری شانسی برای حضور در تیم ملی نداشته باشد. او مدت‌هاست به هیچ‌یک از اردوها دعوت نمی‌شود.

محمدرضا خانزاده

بی‌شک باید او را عجیب‌ترین و مورد بحث‌برانگیزترین انتخاب کی‌روش در دوران حضورش روی آنی باشد. خانزاده در هر دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ در فهرست نهایی تیم ملی قرار گرفت و هالبته ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ هر وقت انتخاب جنجالی به میان میآید، محال است نامی از خانزاده برده شود. با این حال کی‌روش در بازگشت به تیم ملی قید خانزاده را زده است.

پژمان منتظری

شاید کمتر کسی بداند که این مدافع ۳۹ساله هنوز بازنشسته نشده و در لیگ دوی قطر مشغو. منتظری یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران در دو دهه گذشته دل مد کر سال ها ترود الهها با حضور یکی از مدافعان میانی فوتبال او تا سال ۲۰۱۹ عضو تیم ملی بود؛ هر چند به شکلی عجیب و به‌ دلیل بدهنگام از سرویس بهداشتی(!) شانس بازی ادر شدر شانس ۲یی ادنگام با جدایی کارلوس کی‌روش، پژمان منتظری هم دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

مسعود شجاعی

بعد از حضور در سه جام جهانی، مسعود شجاعی حالا باید رؤیای پوکر را فراموش کند. او از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش بود اما حتی بعد از جدات و مام ایو مربی هم از بازیکنان مورد علاقه کارلوش کی‌روش دوران حضور مسعود در تیم اول ایران زمانی پایان یافت که او با آن اشتباه ویرانگرش در بازی با عراق و اخراج غیر ضروری، مقدمات شکست تیم ملی را ارائه کرد. چیزی نمانده بود آن باخت به قیمت حذف زودهنگام تیم ملی از کل مسابقات تمام شود. طبیعی است که این روزها کمتر به حذف شجاعی اعتراض داشته باشد.

اشکان دژاگه

دوران او در تیم ملی ایران با حضور کی‌روش آغاز شد. اشکان دژاگه با وجود بازی برای تیم های ملی پایه آلمان، در رده بزرگسالان بایدعوت ایمدعوت اشکان دژاگه بازی برای تیم های ملی اولین بازی‌اش برای تیم ملی را روز هشتم اسفند ۹۰ در مصاف با شمطر انجام داد ضاز قل و از اولین بازی‌اش برای تیم ملی را روز هشتم اسفند ۹۰ در مصاف انجام داد. دژاگه تا جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ عضو تیم ملی ایران باقی مانده و ادر مجموع دوران. با کوچ کی‌روش، مربیان بعدی اشکان را دعوت نکردند و البته او شدو نایای شکان را شکوچ کی‌روش، مربیان. چند بعدتر با موضوع کنار آمد و حالا دیگر بازیکن دوست‌داشتنی شانسی برای حضور.

رضا قوچان‌نژاد

درست مثل دژاگه، پای او را هم کی‌روش به تیم ملی ایران باز کرد. چی ت پیش فشی افشی قط ی ا ا هاد شاجه م ااجه ش ا ام ا ر ی پ غ غ غ غ ض ضار ا ق ی ای ا ی ی. او فرشته نجات کارلوس بود و بارها با گل‌های سرنوشت‌ساز باعث نجات این مربی شد. بدون مهم‌ترین گل دوران فوتبال قوچان‌نژاد، همانی بود که جامهو کرییی را انتخاب کرد. بدون آن گل به احتمال زیاد دوران حضور کی‌روش در ایران بسیار کوتاه‌تر می‌شد. گوچی تا جام‌ جهانی ۲۰۱۸ در تیم ملی باقی ماند و چون در این مسابر دات به ابری گرفته ش.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل