حوادث امروز یزد ۲ فوتی و ۸ مصدوم بر جا گذاشت/از تصادف تا انفجار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احمد دهقان در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: اولین حادثه در ساعت 2:52 بامداد رخ داد که بر اثر تصادف شاخ به شاخ خودروی سواری پژو با تریلر رخ داد که بر اثر یک نفر فوت شد و دو نفر آن شدند.

وی یادآور شد: این حادثه در ۱۵ کیلومتری خرانق داد و دو آمبولانس برای وقوع حادثه به محل اعزام شدند.

دهقان ادامه داد: حادثه بعدی، گاز گرفتگی با مونوکسید کربن در شهر هرات و در محل چاه شایق بود که این حادیه نشر بدچها .

وی اظهار داشت: داخل اتاق کارگری چاه کشاورزی شایق در شهرستان خاتم اتفاق افتاد و اعضای یک خانواده که از اتباع افغان بودند، برای گرم شدن از آتش داخل اتاقک کارگری استفاده می‌کردند که این باعث می‌شد خانواده‌ای که باعث کاهش هوشیاری و سوختگی شود. درجه ۳ یک دست شود.

رئیس اورژ یزد عنوان کرد: حال عمومی سایر اعضای خانواده شامل مادر و فرزند دختر و پسر پنج و هفت ساله با اقدام و انجام دادن پایه حفظ زندگی رو به بهبود است.

ی یان ک: سات ۱۴ یک خ آن کاگ د ر ی یز یز که ع ح اثه شخص ا ا ام اثه ز از او ژاژ ژاژ.

دهقان همچنین از وقوع یک انفجار در روستای کریم آباد بهاباد خبر داد و گفت: برای امدادرسانی به این حادثه دو سورت پرواز بالگرد اورژانس یزد به بیمارستان حکیم بهابادی اعزام شد.

وی یادآور شد: مصدومان این حادثه آقای 42 ساله و خانمی 7 ساله بودند که ابتدا برای انجام درمان به بیمارستان حکیم بهابادی منتقل شدند اما با توجه به درصد و شدت سوختگی و نیاز مددجویان به بیماران فوق تخصصی و تخصصی سوختگی، آنها با دو سورت درمان می شوند. پرواز بالگرد اورژانس یزد یکی در ساعت ۱۱:۴۱ و دیگری در ساعت ۱۴:۰۱ به بیمارستان شهدای محراب یزد (سوانح ودد سوختگی)

خروج از نسخه موبایل