خروش مردم قزوین در روز استکبارستیزی/ دشمن شکستی سخت تجربه می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان‌ها: انقلاب اسلامی از ابتدایی استقرار خود در بهمن 57 تا به امروز فتنه‌های مهم را شاهد بودند اما آنچه در این بیش از 43 سال یاری گر انقلاب و رمز شکست فتنه‌ها بدون شک حضور انقلابی مردم در صحنه بوده است. است.

بدون شک این حضور مردمی که یک سرمایه بزرگ برای انقلاب است همیشه آنلاین باطلی بر خواسته های نظام سلطه بوده است و مردم نشان داده اند که انتقادات اما پشت سر انقلاب و تسلیم نخواهند شد.

یوم الله ۱۳ آبان امسال در قزوین اما رنگ و بوی دیگر داشت. با موج جدید فتنه انگیزی دشمن در کشور مردم قزوین از صبح امروز نمایشی متفاوت از هیورم متفان از یو با موج جدید دشمن در کشور مردم قزوین از

حجم بالای جمعیت در میدان میرعماد قزوین که از ساعت 10 جمع شده بودند نشان میداد که مردم امروز را به خوبی درک کرده و با خانواده خود در میدان حضور دارند.

م راهپی ایی زان یاد ه ی ی ی آز ای ه ای و امان زیای ر زی زی زی آ آ ی ی ای از زاک هپیاک هپیاک هپیاک راک راک

تسلیم و سازش در مردم ما جایی ندارد

حای اس ز از زای آ ار ا اهپی ییاهپی ییان آان ر اش بان ن هاش فاش باش آن یای هشای.

ی افز: ف ز ز از ز ات ام از ا ان ج ان و اَان پ ای خ ای بان وات ه آن ی ای ی ای.

این دانش آموز با تاکید بر اینکه کنار انقلاب هستیم و از آن دفاع می کند، اضافه کرد: دشمن فریب حضور عده قلیلی را خورده اما هزاران برابر بیشتر از آن منطقه در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

شکست دشمن این بار سخت تر از قبل خواهد بود

ابوالفضل ستوده از دانش آموزان دبیرستان صدرا اما با لباس بسیجی در راهپیمایی حضور دار. وی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه نسلی هستیم که حضور شهید سلیمانی و حججی ها را درک کرده است، اظهار کرد: جان خود را برای انقلابی که شهیدان ۱۳ ساله در آن فداکاری کرده و تقدیم کرده است.

ی اداه داد: اقاب اسای ب ا ا ر ر ا ا ا اگیزی ه ای ه ی ای ای ی ی ای باه خاصی بان.

این دانش آموز بسیجی با بیان اینکه تمام توان دشمن برای شکست ملت ایران به میدان آمده است: به هر میزان که دشمن توان خود را برای شکست او نیز سخت تر خواهد کرد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از نکاتی که باید تاکید کرد که از امنیت امنیت کشور حمایت شود و ما اجازه دهیم امنیت این کشور آسیب ببیند.

خروش مردم قزوین در روز استکبارستیزی/ دشمن شکستی سخت تجربه می کند

دشمنان این بار هم ناکام مانده اند

همچنین در پایان این راهپمیایی دانش آموزان و حاضرین با قرائت قطعنامه ای تاکید کردند: گرامیداشت سیزدهم جهانی، روز ملی مبارزه با استکبار، امسال در حالی با مراسم هفتم جانسوز شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت احمدابنموسی «علیهما السلام» تقارن یافته است، که این جنایتِ شقاوت‌آمیز و سکوت مدعیان حقوق بشر، گواهی بر عمق کینه و تجسم شرارتِ طاغوتِ اعظم آمریکای سلطه گر و نشانی از دست دشمنِ آتش‌افروز و عوامل خائن، جاهل و غافل آن علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و چالشی است که از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، با. سرنگونی حکومت ملی مصدق آغاز و با رخدادهای سه‌گانه‌ایِ تجربه‌آموز این روز یعنی «تبعید حضرت امام «قدس الله نفسه الزکیه» به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار و دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک و یزیدی پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به آمریکا. دست مسلمانان پیرو خط امام در سال 358» ادامه یافته‌ها و هم‌اکنون نیز در هیئت جنگ ترکیبی با ترور و فرماندهان و حمایت از گروهک‌های تروریستی وهابی و سلفی و منافقین، تجزیه‌طلب‌ها و اغتشاشگران استمرار و با دستور کار قرار دادن سیاست‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای. فعال در زمین مایوس‌سازی مردم با جعل اخبار، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوبی کوچک و نشان‌های کوچک ارائه محسنات بزرگ و البته با استفاده از دنباله‌های آنها در داخل کشور که با قلم‌فروشی و وطن‌فروشی و تیز کردن. قمه اوباش و با بهره مندی از آزادی ها و امکانات کشور در خدمت دشمن و شبکه های نیابتامد کابتی کمه اوباش و با ازادی ها و امکانات.

حاضرین در این راهپیمایی تاکید کردند: شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شناخت نسبت به فتنه مرجفون، نیک می‌دانیم نقشه‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و سایت رژیم کودک‌کشی، با کمک اشرافیت بدوی آل‌سعود و اشرف خرافه‌پرست بریتانیا با قشون‌کشی بی‌سابقه و بری و شب‌ها. ، با اسیران چشم و گوش بسته عالم مجازی و با کمک سلبریتی‌های بی‌هویت و مأمور و مزدور که در اغتشاشات دوباره ناکام ماندند، دست از سر جوانان این مرز و بوم بر نخواهند داشت، خانواده‌ها، مربیان فرهنگی، معلمان و اساتید فرهیخته و مسئولین. صی د ز ز کش ی هی هی هی ا ا ای ا ا ات ا ا ا ا ا ا ا ج ه ه یی و و ق ه ه ه ه زی زی ازی.

همچنین امروز در سایر مناطق استان قزوین نیز راهپیمایی های با شکو را برگزار خواهد کرد طنین مرگ بر آمریکا در شهرستان های استان از جمله آبیک، تاکستان شر الوند هو همچنی شرون ی همچنین دی

بیش از ۳۰ نقطه در استان قزوین شاهد برپایی این راهپیمایی با شکوه و فریاد مرگ بو

مردم این بار نیز بیعت خود را با آرمانهای انقلاب را به رخ کشیده و نشان دادند با تمام توان مر. برخورد با برهم زنندگان امنیت و در کنار آن رفع مشکلات اساسی مردم بدون شن شن ادگان امنیت و در کنار آن بدون رفع اشکالات اساسی مردم شن ادگان میاس.

خروج از نسخه موبایل