درآمد انرژی روسیه نسبت به قبل جنگ اوکراین بیشتر شد

مقام ارشد وزارت امور خارجه در امور امنیت انرژی به این کشور اعلام کرد که از فروش سوخت های فسیلی احتمالاً از پیش از جنگ شکسته می شود زیرا قیمت های جهانی بالاتر، تحریم های غربی را خنثی کرده است.

به گزارش گزارشگر یک، آموس هوچ استاین در پاسخ به این که آیا مسکو اکنون از فروش نفت و گاز طبیعی، نسبت به چند ماه پیش از جنگ جنگ، پول بیشتر به دست می آورد، به کمیته فرعیا در امور اروپا و همکاری امنیت منطقه ای. گفت: نمی توانم منکر این موضوع شوم.

آمریکا و اروپا در واکنش به حمله روسیه به خود، نفت از این کشور را تولید می کنند. تجارت جهانی، سوختهای جهانی فسیلی روسیه را مختل شکرده اما تاثیل نفزسیل بیشتر این تجارت، تجارت جهانی سوختهای فسیلی

قیمت نفت برنت روز پنج شنبه به بیش از ۱۲۳ دلار در هر بشکه صعود کرد شم که بالاترین قیم

هوچ استاین گفت: افزایش مصرف جهانی برای نفت از مصرف کنندگان پساکرویای پساکرویا، هوچ استاین گفت:

هان یه م ا ات با خفیف ر ف ف ف ه ه ه ه ه ه ه ه ی ه ه یار از ز ز ز و و.

هوچ استاین: هر چند فروش روسیه به چین و نسبت به نفت دیگر، ارزانتر بوده اما قیمت بازار جهانی به معنای آن است که درآمد روسیه احتمالاً بالاتر است.

طبق آمار شرکت تحقیقاتی کپلر، خرید نفت روسیه توسط هند در مه نسبت به ماه پیش از آن بیش از دو برابر افزایش یافت و به بالای 840 هزار بشکه در روز رسید و ممکن است در ماه ژوئن دوباره رشد کند.

هوچ است: در صحبت های اخیری که داشته است، از مقامات هندی گفته است که بیش از حد نفت روسیه را خریداری نمی کند و به آنها اعلام می کند که آمریکا نمی تواند نفت روسیه را ممنوع کند زیرا تحریم های ثانویه برای چنین فروشی اعمال نشده است. وی تصوران کرد: بر این باور است که سقفی برای میزان خرید نفت روسیه ارار این باور است که سقفی برای میزان خرید نفت روسیه اراین ڲاراین کرایود وی بررسیان کرد اراین باور است که سقفی دارد.

این مقام آمریکایی در توضیح دیدگاه خود درباره وضع تحریم های ثانویه علیه مانند هند گفت: مهمترین موضوع، روی کاهش درآمدهای روسیه و همزمان خنثی کردن قیمت های بالای سوخت در داخل آمریکا و هم پیمانش است.

وی از تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه بیمه محموله های نفت روسیه تمجید کرد و گفت: ما بدانیم چگونه می توان از این تحریم ها برای تأثیرگذاری بر بازار تر، فراتر از آمریکا و اروپا استفاده کرد.

روسیه سال گذشته حدود 45 درصد از گاز طبیعی مورد نیاز اتحادیه اروپا را تامیه سال گذشته حدود 45 درصد از گاز ه اسای گف: لاش ک ب ا ارال م ه ای گاز ط م یای (LNG) در چهار ماه نخست سال 2022، LNG به اروپا 18 درصد تنسبت به سال 2022 رسید کاهش مصرفی برای سوخت فسیلی هم برای کاهش وابستگی به روسیه کمک خواهد کرد و ایالات متحده آمریکا با شرکت های خصوصی آمریکایی و سایرین برای افزایش استفاده از این منطقه از ترموستات هوشمند به منظور بهبود بهره وری در گرمایش و سرمایش است.

بر اساس گزارش رویترز، همزمان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنج شنبه اعلام کرد با وجود تحقیقات غرب برای کاهش وابستگی به انرژی از سوی روسیه، شرکت های روسی چاه های نفت خود را نخواهند بست. غرب قادر نخواهد بود از منابع انرژی روسیه چند سال آینده استفاده کند، تا بتواند از منابع انرژی روسیه تا چند سال آینده استفاده کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل