درس بزرگ آنچلوتی به مربیان ایرانی

آنچلوتی بعد از یک باخت بسیار سخت و سنگین در مقابل رقیب دیرینه درس بزرگی به تکتک مربیان تکتک مربیان ایرانی باد که دنبال بهانه های واهی هستند.

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه خبر ورزشی نوشت: «رفتار سرمربی باتجربه رئال را مقایسه کنید با رفتار برخی از مربیان ایرانی مشرانی که در شرف: «رفتار قهرمان باتجربه رئال را مقایسه کنید.

بارسلونا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید چهار گل به این تهار گل به این چهار گل هم نزدیک تا انتقام شکستهای قبلی را از شاگردان آنچلوتی بکنند. طرفداران متعصب بارسلونا اصلا باور نمیکردند تیمشان با این بازی خوب و با نتیجه خیره کننده از سد رئال صدرنشین عبور کند ولی شاگردان ژاوی کاری کردند و تمام نظرها را به سوی خود جلب کردند. بعد از این بازی آنچلوتی بازی این که هیچ بهانه ای بیاورد، فقط گفت: مسئول این شکست من هستم ولی استفاده می کنم از این باخت باز این باخت بحران نسازید; چرا که ما به روال طبیعی خود برخواهیم گشت.

این رفتار قهرمان بااتجربه رئال را با رفتار برخی از مرعرشد و تایرانی مرانی مقایسه کنید که در این رفتار سرمر را مقایسه کنید. مربیان ایرانی داور، فدراسیون، وزارت ورزش و سایر عوامل را مسبو ن مخت دانست زا یری در حالی که آنچلوتی بعد از یک باخت بسیار سخت و سنگین در مقابل رقیب دیرینه درس بزرگی به تکتک مربیان تکتک مربیان ایرانی باد که دنبال بهانه های هانه های واهی هستند.

مسلماً این مربی با تجربه‌ای که می‌‌‌‌ گام اول این است که یک مربی اشتباهات خود را بپذیرد که آنچلوتی پذیرفته و به همین دلیل امید وجود دارد تا دوباره تیمش را درست کند. بر خلاف مربیان ایرانی که همان گام اول را که پذیرش اشتباه و ضعف‌های موجود باشد بر خلاف مربیان ایرانی که همان گام اول را می‌دانست.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل