ویژگی و مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

ویژگی و مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت با موفقیت توانسته استاندارد طلایی در لیزر موهای زائد را به دست آورد و همچنین موفقیت مبتنی بر دو دهه نوآوری برای ارائه نتایج مختلف و قابل اعتماد و تطبیق پذیری بین کلینیک ها و مردم را به دست آورده است. با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی و مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت برای رفع دائمی لیزر موهای زائد را به شما ارائه کنیم.

ویژگی دستگاه لیزر الکساندرایت

از مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت برای درمان چندین هدف، نیازی به خرید چندین لیزر ندارید. لیزر الکساندرایت فراتر از حذف موهای زائد هستند و به شما اجازه می دهند تا علائم بی شماری را همانطور که در زیر نشان داده شده است درمان کنید.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

قیمت و خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توانید از شرکت های تجهیزات پزشکی معتبر که ضمانت و گارانتی اصل کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد را باید خریداری کنید. شرکت های مختلفی در ایران امروزه امکان خرید لیزر الکساندرایت برای شما فراهم می‌کنند که با یک سرچ ساده می‌توانید شرکت مناسبی را برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت انتخاب کنید. توجه داشته باشید که دستگاه لیزر الکساندرایت در خارج از کشور تولید می‌شود و فقط شرکت های بسیار کمی با توجه به قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت آن را وارد می‌کنند.

رفع موهای زائد تقریباً بدون درد با لیزر الکساندرایت

این لیزر جدید الکساندرایت: موتوس AY در پوست استفاده می شود و به متخصصانی مانند شما این فرصت را می دهد تا طیف وسیعی از درمان هایی را که می توانید به بیماران خود ارائه دهید، از جمله لیزر موهای زائد تقریباً بدون درد، تقویت کنند. گزینه های مختلف به شما این امکان را می دهد که بسته به نوع پوست و درمان های درخواستی بیماران، با خواسته های بیماران خود سازگار شوید.

لیزر الکساندرایت برای درمان موهای زائد موثر است و معمولا بهترین لیزر موهای زائد برای انواع پوست I، II و III است. اکنون با استفاده از فناوری Moveo که اخیراً توسط DEKA معرفی شده است، می‌توانید لیزر موهای زائد تقریباً بدون درد را بر روی همه انواع پوست ارائه دهید و نتایج بهینه را در جلسات درمانی کمتری نسبت به قبل ارائه دهید.

این لیزر الکساندرایت می تواند پالس های پرانرژی را با طول پالس کمتر از 2 میلی ثانیه، تا 0.2 میلی ثانیه ارائه دهد. یک مزیت باور نکردنی برای درمان موهای نازک، روشن و ضایعات رنگدانه دار. هیچ لیزر دیگری در بازار قادر به ترکیب جذب موثر ملانین در 755 نانومتر، قدرت پیک بالا و امکان انتخاب طول پالس کوتاه نیست.

گزینه های درمان لیزر الکساندرایت

گزینه های درمانی که می توانید به مجموعه خود اضافه کنید:

خروج از نسخه موبایل