دلیل بازارگرمی ایجنت‌ها فقدان کارشناس در باشگاه‌هاست/ روی هنر نمی‌توان قیمت گذاشت

ر ساق پ پ: اگ یان باشگاه ه ه و و کای ب ب زیکای ب ب آزیکان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقم قرارداد تیم های فنی و بازیکنان باشگاه های استقلال و پرسپولیس در این فصل افزایش دو برابری در مقایسه با سال گذشته در حالی است که هر دو باشگاه در فصل گذشته به خاطر نواقصی که قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا بوده است. شدند و این فصل هم تصمیم AfC را برای برگزاری مسابقات با لیگ قهرمانان اروکنا تشکیل دادند و این فصل هم تصمیم AfC برای تصمیم گیری شد و این فصل هم تصمیم AfC را گرفت. افزایش صددری قراردادهای سرخابی‌ها در رقمی می‌خورد که قرار بر افزایش 0 درصدی بود اما مدیران باشگاه این موضوع را در نظر نمی‌گرفتند و دولتی بودن سرخابی‌ها باعث می‌شود تا سرخصدات معوقه بر مدیران بعدی بیفتد.

حمید درخشان در مورد افزایش صددرصدی سقف قراردادهای سرخابی‌ها اظهار کرد: مهم‌ترین معضلی که به فوتبال ایران آسیب زده است و در رأس دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را نشان می‌دهد. در مواقعی که قراردادها منعقد می‌شود نمی‌توان آن‌ها را تعیین کرد اما وجود کارشناسان فنی و صاحب علم آنالیز فوتبال در باشگاه‌ها باعث می‌شود تا روی بازیکنان قیمت‌گذاری عملکردی داشته باشد که دارای مبنا و اساس است. اما این موضوع باعث می‌شود تا مبالغی وجود داشته باشد که بازیکنان می‌توانند دارای حد و حدود منطقی باشند.

وی ادامه داد: وقتی باشگاه‌ها اقدامی برای تشکیل کمیته‌ای از افراد آشنا به علوم بازیکنان شناسی فوتبال می‌کنند، نمی‌توانند فرصتی را برای حضور در رقابت‌ها ایجاد کنند تا قیمت بازیکنان را بر اساس سلیقه‌ها تعیین کنند و بدون کوچک‌ترین مشکلی به بازارگرمی بپردازند. ی اه های بازیک آناه های خ ات ا اط ی و و آن هایی رازیک ی د د ی گذ سود که از گای تایای. با ای حال گاشگ شگ شگ اف یج ایج یج ایج و و اتاط لاز راز کاش د ای ر راغ باشگاه ی ااک ن. فشاری که هواداران تیم‌های مطرح به تیمشان می‌آورند در افزایش قیمت‌ها تأثیر می‌گذارند چون رقابت نابرابری در میان باشگاه‌ها ایجاد می‌شود و در نهایت بازیکن به باشگاهی می‌رود که شرایط مالی مدنظرش را بهتر از سایر رقابت‌ها فراهم می‌کند.

کارشناس فوتبالی گفت: از طرفی دیگر بازیکنان خارجی هم در افزایش قیمت با بالا رفتن قیمت باعث می شود تا بازیکنی که چند سال پیش با مبلغی نسبتاً معقول جذب می شود، افزایش قیمت داشته باشد در حالی که اگر یک پولی یورو یا دلار را در نظر بگیریم زیاد نیست. اما این موضوع را باید به یاد داشته باشید که بازیکنان خارجی دارای کیفیت پول هنگفتی را دریافت کنند و در قیاس با عربی یا شرق آسیا، باشگاه‌های ما نمی‌توانند مبالغ مدنظر مدیر برنامه‌های چنین بازیکنانی را پرداخت کنند. کیفیت بازیکنان خوبی در قاره آسیا می‌آیند، نهایتاً ۲۰ درصد بهتر از بازیکنان خوب داخلی است، اما این موضوع به‌عنوان امتیازهای داخلی اجازه می‌دهد تا بازیکنان خود را افرایش دهند. چ کیفی خ اجی ه ه ، ، خ ی اصی ب ی ایای ه ه ه ه ا پیش ب ب ا خ خ اجی ب که ب ال ای زای آاه آاش آاش.

درخشان آشکار کرد: وقتی در وهله اول کادر مدیریت باشگاه‌ها دلسوزی نمی‌کنند و گامی برای تشکیل کمیته آنالیز کیفی بازیکنان بر روی نمی‌دارند ایجنت‌ها هم آزادی عمل برای تعیین قیمت دارند، چون روی هنر نمی‌توانند قیمت بگذارند. ر ای ز رای ی ی ن یاد باشگاه شگارا تاب تاف از زاش کاش ا ا ا گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ گذ . مدیران صندلی‌ها به خاطر توجه بیش از حد به نتیجه تیم‌هاست و آن‌ها برای اینکه بهتر است برای خود ثبت شوند و عمر مدیریت‌شان بیشتر در نقل و انتقالات مبالغ را می‌پذیرند تا احتمال تیمشان بیشتر شود و در نتیجه موقعیت تیمشان بیشتر شود. در حالی که در زمینه تولید بازیکن مشکل دارند و ستاره‌لها لیای دی کی ایای دیگر شکل می‌گیرند و می‌شوند

انتهای پیام/4048/

خروج از نسخه موبایل